همجنس بازی، یک انحراف است یا یک بیماری؟ چرا رسانه های غربی آن را به شدت تبلیغ می کنند؟ نقش هالیوود در این میان چیست؟ همجنس بازان در کشورهای غربی در اقلیتند یا اکثریت؟ برای آشنایی با ابعاد مختلف و پنهان ترویج همجنس بازی با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

گروه گزارش ویژه مشرق: با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی به مواردی خاص بر خواهیم خورد که نظام های غربی به خصوص نظام آمریکا و انگلستان با تغذیه از سرمایه های مالی و انسانی یهود، به شدت و با اصراری بسیار عجیب سعی در گسترش و تبلیغ آنها در میان مردم خود و دیگر ملت ها دارند. یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس بازی» است.

حتی اگر حمایت این نظام ها از افراد همجنس باز را (به عنوان افرادی که از نظر روانی در گرایش های طبیعی انسانی دچار مشکل شده تعادل خود را از دست داده و نیارمند کمک ها و درمان های روانکاوانه هستند) از منظر دعاوی حقوق بشری نگریسته و قبول کنیم باز تناسبی بین هجم تبلیغات و حمایت های بی حساب مالی و سیاسی و اجتماعی از این افراد و تعداد آنها در جوامع مختلف نخواهیم یافت. برای مثال تنها 1.5 درصد از مردم انگلستان را همجنس بازان تشکیل می‌دهند و گستردگی حمایت و پافشاری بر ارائه خدمات و به رسمیت شناختن این اقلیت بسیار کوچک هیچ تناسبی با تعداد آنها و یا قدرت اثر گذاری آنها بر جریان سیاسی و اجتماعی کشور ندارد.



سیاست های فرهنگی غرب در تلاش است پرچم ننگین همجنس بازی را در دنیا بیافرازد اما چرا؟

اینجاست که این سوال مطرح می شود که چرا غرب در تلاشی مصرانه سعی در گسترش پدیده ضد انسانی همجنس بازی دارد؟

چرا امروزه بخشی از برنامه ریزی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی غرب علنا به حمایت از توسعه همجنس بازی در میان مردم خود و ملت های سراسر جهان اختصاص یافته است؟ نظام سیاسی غرب چه سودی از همجنس باز شدن افراد می برد که اینچنین به حمایت از نهادهای حامی همجنس بازی پافشاری کرده و به انحاء مختلف سعی در عادی سازی و قبولاندن طبیعی بودن این پدیده غیر طبیعی به بشریت دارد؟ اگر تنها نگاه انسانی و حقوق بشری موجب این سطح از فعالیت های حمایتی است چرا به این افراد به صورت کسانی که به هر دلیلی (روانشناختی، جامعه شناختی و یا فیزیولوژیک) از مسیر تعادل و طبیعت بشری خارج شده و نیاز به کمک و درمان دارند تا بیش از این در باتلاق اعمال ضد اخلاقی و ضد نهاد خانواده فرو نروند؛ نگریسته نمی شود؟!

بلکه برعکس با تشویق، تبلیغ، حمایت و عادی نشان دادن این پدیده، این افراد بیمار را هرچه بیشتر به اعماق دره های ضد اخلاقی فرو می کشانند؟! شایان توجه است که موضوع حمایت از همجنس بازی مرز نگرش ها و گرایش های سنتی سیاسی را نیز درنوردیده و به نظر می رسد به صورت یک سیاست استراتژیک همگانی برای نظام های غربی درآمده است. از همین رو می بینیم که دیوید کامرون محافظه‌کار در انگلستان سیاست های مشابهی با اوبامای دموکرات در آمریکا در مورد حمایت از همجنس بازی در پیش گرفته است!



ترویج همجنس بازی یک استراتژی فرهنگی مهم و هدف دار برای غرب است.

در انگلستان از سال 2004 به بعد زوج های همجنس باز از حقوق و مزایای زوج های عادی برخوردار شده اند و عده ای از مقامات دولتی در خواست کرده اند که ازدواج همجنس بازان در سراسر انگلیس تا سال 2015 به صورت قانونی تایید شود. در آمریکا نیز شبکه سی‌ان‌ ان گزارش داده است که 53 درصد مردم خواهان قانونی شدن همجنس‌بازی در ایالت‌های این کشور هستند.
در واقع در اروپا و آمریکا دستگاه فرهنگ سازی غرب در حال کسب موفقیت و رسیدن به اهداف خود در تبدیل همجنس بازی از یک پدیده شنیع و غیر اخلاقی به یک موضوع عادی اجتماعی است. تا جایی که هم اکنون هرگونه موضع‌گیری بر علیه همجنس ‌بازی و همجنس بازان در غرب جرم محسوب شده و فرد مخالف توهین کننده محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد
. در ابتدا به برخی از مصادیق حمایت و ترویج همجنس بازی از سوی دنیای غرب می پردازیم:


  افراشتگی نماد همجنس بازان در انگلیس

وانمودن همجنس‌ بازی به عنوان اتفاقی ژنتیکی

با این که همجنس بازی از نظر علمی یک انحراف جنسی است برنامه های تبلیغی غرب سعی می کنند آن را به عنوان یک اتفاق ژنتیکی مطرح کنند. این تلاش از آنجا نشات می گیرد که در صورت قبول ژنتیکی بودن این انحراف دیگر نمی توان به افراد منحرف خرده گرفت. زیرا ژنتیک امری است که از دست آنان خارج بوده و این افراد بدون این که حق انتخابی داشته باشند با این گرایش زاده شده اند! در نتیجه راه بر هرگونه اعتراض بسته خواهد شد.

این در حالی ایت که هیچ تحقیق مساقل علمی این مطلب را اثبات نکرده و نتایج تحقیقات همواره عکس آنچه بوده که در رسانه های غربی ترویج می شود.


تلاش برای تغییر بدیهی ترین تعریف بشر از خانواده

تحقیر نهاد خانواده و تعریف اصیل آن از سوی سکان داران سیاست های اجتماعی غرب به درجه تحیر آوری رسیده است. هیچ گاه در تاریخ زندگی بشر، حداقل تعریفی که از خانواده وجود داشته چیزی غیر از پیوند یک زن و یک مرد جهت تولید نسل و نگهداری از فرزندان و رشد دادن آنها نبوده است. هم اکنون در قرن حاضر نظام غرب به تلاش برای دگرگون سازی این تعریف غریزی دست زده و به تدریج در حال زمینه سازی برای این تحریف بزرگ است.

حذف نام پدر و مادر از پاسپورت‌ آمریکایی ‌ها و انگلیسی ‌ها یکی از این موارد است که به جای آن از عبارات والد 1 و والد 2 استفاده می‌شود. از سوی دیگر دولت های آمریکا و انگلیس پرورشگاه ‌ها را تحت فشار قرار داده اند تا به زوج ‌های همجنس باز فرزند اعطا کنند! در قدمی دیگر درخواست مضحک و تمسخر آمیز از کلیسا برای انجام مراسم ازدواج همجنس بازان بر اساس موازین مذهبی (؟!) همواره از سوی نظام غرب مطرح می شود که شدت تحقیر کلیسا و آیین های مذهبی آن از سوی سیاستمداران را به نمایش می گذارد.



همجنس بازان از اوباما تشکر می کنند

تبلیغ کمک مالی به پیشبرد همجنس بازی

جالب توجه است که همچون کمک به فقرا و سیل زدگان و گرسنگان، همجنس بازان نیز از سوی برنامه ریزان اجتماعی غرب در ردیف افراد مستحق کمک قرار گرفته و انجام این کار از طریق وارد کردن سازمان های خصوصی شناخته شده برای مردم سراسر جهان به این موضوع، به صورت یک ارزش جلوه داده می شود. از همین رو مدیر عامل آمازون دو میلیون و 500 هزار دلار به کمپینی کمک کرده‌ که در راه دفاع از قانون ازدواج همجنس‌ بازهای ایالت واشنگتن آمریکا فعالیت می‌کند.


چرا بیل گیتس 100 هزار دلار به همجنس بازان اختصاص می دهد؟

"استیو پالمر"، مدیرعامل مایکروسافت و "بیل گیتس"، بنیانگذار مایکروسافت نیز هر کدام 100 هزار دلار به حمایت از قانونی شدن ازدواج همجنس بازها اختصاص داده اند. چرا این مبالغ برای درمان این افراد و بازگرداندن ایشان به زندگی طبیعی و عادی صرف نمی شود؟!


تبلیغ هم‌جنس ‌بازی در فضای مجازی

اینترنت توانسته است در مدتی كوتاه عادات و روش های زندگی افراد را دچار دگرگونی كند و قدرت آن را دارد که حتی اصول و باورهای اخلاقی و رفتار جنسی افراد را نیز تغییر دهد. سوء استفاده از اینترنت در جستجوهای جنسی زمینه ساز ابتلا به اختلال های جنسی از جمله همجنس بازی است.

علاوه بر سایت های فراوان تبلیغ کننده همجنس بازی، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک نیز در تکاپو برای عادی نشان دادن زندگی جنسی دو همجنس با هم دیگر هستند. اخیرا فیس بوک آیکن ازدواج دو همجنس را به امکاناتش اضافه کرده است و برخی از افراد دخیل در سطوح مدیریتی آن خود همجنس باز بوده و اقدام به ازدواج با همجنس خود کرده اند. علاوه بر دنیای اینترنت در برخی از بازی های رایانه ای که قشر درگیر با آن را اکثرا نوجوانان تشکیل می دهند؛ امکان ازدواج هم‌ جنسان در بازی وجود دارد و کاربر بازی آزادی ازدواج با هر کسی را دارد.


جشن ازدواج همجنس بازان در تورنتوی کانادا!!

عرصه هنر و ادبیات

فضای آثار ادبی در یک دهه اخیر مملو از مضامین همجنس‌ بازانه بوده است. پیشتر نوشتن در مورد همجنس‌بازی نوعی انحراف اخلاقی شناخته می شد. اما در طول سه دهه اخیر دستگاه فرهنگ سازی غرب تغییرات اساسی در نگاه جامعه به این پدیده ایجاد کرده است تا جایی که در انگلستان، آمریکا و کانادا با کمک سرمایه داران یهودی جوایز ادبی بین ‌المللی با موضوع همجنس ‌بازی تاسیس شده‌ است که می توان به جایزه ادبی «استون وال بوک» در انگلستان، جایزه ادبی «داین اوگیلوی» در کانادا و جایزه ادبی "لامبادا" در آمریکا اشاره کرد.

همچنین در عرصه فیلم نیز جشنواره فیلم‌هایی با موضوع همجنس‌ بازان هر ساله در لندن، توکیو و شهرهایی در آمریکا از جمله سیاتل، نیویورک، فیلادلفیا . برخی شهرهای اروپایی برگزار شده و به فیلم های برگزیده جایزه داده می شود.


هالیوود

هالیوود از دهه 50 به یکی از بزرگ ترین و موثرترین ابزارهای فرهنگی برای وارد کردن همجنس بازی به زندگی بشر تبدیل شده است. در آثار هالیوود همجنس بازی عادی سازی شده و به آن مشروعیت داده می شود. افراد همجنس باز از هر طبقه ای به صورت کاملا مثبت به تصویر کشیده می شوند. رهبران و سیاست مداران بزرگ، قهرمانان و افراد موثر در آثار هالیوود می توانند همجنس باز باشند. ترويج همجنس بازی در فيلم هاي کمدی هاليوود که دارای مخاطب فراوان جهانی است جایگاه مهمی دارد. برای قبح زدایی و یا به گفته خودشان تابو شکنی از همجنس بازی، هاليوود تلاش دارد که از روابط همجنس بازان فيلم هاي مثبتي ارائه دهد. «هاوارد برگمن»، مسئول تبليغات هاليوود كه خود را «پيشكسوت همجنس بازي» معرفي مي كند بارها از مضامین همجنس بازی در آثار هالیوود دفاع کرده است.


یک نظامی همجنس باز اسرائیلی
 در رژه همجنس بازان در تل آویو


ارتش همجنس بازان

یکی از وعده‌های انتخاباتی اوباما اعطای آزادی به همجنس‌ بازان در ارتش آمریکا بود. قانون «نپرس، نگو» موجب محدودیت استخدام همجنس بازان در ارتش آمریکا می شد که در یک حرکت تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری 2012 توسط اوباما لغو شد. اوباما ادعا می کند این کار را برای برقراری برابری بین همجنس بازان و دیگر اقشار جامعه انجام داده است.

اوباما در این مورد می گوید: «من ملتزم به برقراری برابری همجنس بازان با دیگر اقشار جامعه هستم. من همیشه و در همه حال از اتحادیه همجنس‌ بازان حمایت خواهم کرد ولغو قانون «نگو و نپرس» نشان دهنده حمایت های من از این گروه است». فعالان اتحادیه همجنس‌ بازان نیز متقابلا حمایت‌های خود را از اوباما در انتخابات 2012 ریاست جمهوری آمریکا ابراز داشته اند.


اوباما  که خود متهم به همجنس بازی است
در توجه به همجنس بازی گوی سبقت را از روسای جمهور پیشین آمریکا ربوده است!


آموزش همجنس بازی در مدارس آمریکا

به دنبال حمایت های مقامات آمریکایی از همجنس بازان در آمریکا و سخنرانی انتخاباتی اخیر اوباما در میان هم جنس بازان آمریکایی، مدارس ایالت کالیفرنیا نیز آموزش همجنس بازی را وارد دروس خود کردند. به پیشنهاد یک دانشگاه یهودی در کالیفرنیا آموزش همجنس بازی به کتب درسی دانش آموزان اضافه شده و تدوین این کتاب ها نیز از سوی همین دانشگاه انجام گرفته است. این آموزش برای کلیه دانش آموزان مدارس کالیفرنیا اجباری است.


باز هم نقش یهود

همچون اکثر مفاسد گریبان گیر بشر در اینجا نیز سرمایه‌های مالی و انسانی یهود در خدمت فرهنگ سازی گسترده برای اشاعه همجنس بازی بوده که در سه حوزه فرهنگی و هنری، تبلیغی و سیاسی فعال بوده است. این فعالیت ها از تاسیس جوایز ادبی اختصاصی برای نویسندگانی که با موضوع همجنس‌بازی می‌نویسند تا حمایت سیاسی اجتماعی رژیم صهیونیستی از همجنس بازها در کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی دامنه داشته است. بر اساس یک نظرسنجی که از سوی "آمریکن ایرلاینز" و پایگاه اطلاع‌رسانی "گی‌سیتی" به انجام رسیده است، تل آویو از نظر همجنس‌ بازان محبوب‌ ترین شهر روی زمین محسوب می شود.



تل آویو  برای همجنس بازان بهشت روی زمین محسوب می شود.

رژیم صهیونیستی یکی از ترویج کنندگان همجنس‌بازی در جهان است و اقدامات تبلیغی فراوانی مانند برگزاری رژه همجنس بازان در کشورهای مختلف را سامان می دهد. «مایکل اورن»، سفیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه همجنس‌ بازان در آمریکا می گوید: «همجنس‌بازان در اسرائیل بخشی جدا نشدنی از جامعه هستند و چنین افرادی در بخش‌های مختلف جامعه اعم از ارتش، کنست، قوه قضائیه، پزشکان، مهندسان، مدرسان و فلاسفه دیده می شوند؛ اسرائیل بهشت همجنس‌ بازان است».

وی یکی از افتخارات رژیم صهیونیستی را سازماندهی راهپیمایی جهانی همجنس‌ بازان در طی سال‌ های اخیر می داند. در عرصه سیاسی داخلی نیز رژیم صهیونیستی دست همجنس بازان را باز گذاشته است تا جایی که «دان سلیور»، نماینده همجنس‌ بازان در حزب کار این رژیم، خود را برای راهیابی به کنست در فهرست انتخاباتی این حزب نامزد کرد. او اولین همجنس‌بازی بود که به طور آشکارا خود را نامزد انتخابات کنست کرد که مورد موافقت "شلی یاحی موویچ"، رئیس حزب کار نیز قرار گرفت. اهمیت حمایت از همجنس بازی برای اسرائیل به حدی رسیده است که در مدرسه علوم دینی یهودیان محافظه کار، مسئله خاخام شدن همجنس‌بازان زن و مرد مورد موافقت قرار گرفته و بر این اساس همجنس بازان می‌توانند خاخام شده و به برگزاری آیین های مذهبی یهود بپردازند!


همجنس بازان می‌توانند خاخام شده و به برگزاری آیین های یهودی بپردازند!

اهداف ترویج همجنس بازی

به انقیاد کشیدن انسان و رام کردن او در تمامی جوانب وجودی اش در برابر خواسته های شیطانی نظام سلطه جهانی هدف غایی این نظام است. این نظام برای رسیدن به این هدف از تمامی ظرفیت های خود استفاده کرده و برنامه ریزی های دقیق و بلند مدتی برای آن انجام داده است. تغییر طبیعت انسان و گرایش های او برای ساختن یک موجود مسخ شده تهی از روح پرسشگر و معترض و طغیان کننده که در برابر هرگونه خواسته سیستم سیاسی و فرهنگی رام است بدون از هم گسستن خانواده ممکن نخواهد بود.

از بعد روانشناختی فرد همجنس باز یک فرد پذیرنده است که آماده پذیرش هرگونه خواسته و دستوری است. با نگاهی به زندگی افراد همجنس باز معروف به خصوص در عرصه هنر و سیاست به خوبی مشخص است که این افراد تا چه اندازه در خدمت نظام سیاسی و فرهنگی ضد انسانی غرب هستند. در واقع به نظر می رسد نظم نوین جهانی در حال تربیت نیروی انسانی ویژه ای برای خود در میان ملت های مختلف است که کاملا رام بوده و هیچگونه حس مقابله درونی در آنها وجود نداشته باشد. حمایت همزمان سرمایه داران یهود از جبهه های مختلف نظم نوین جهانی و سیاستمدارن مدافع همجنس بازی و نیز خود همجنس بازان نشان دهنده وجود برنامه ای دراز مدت و بسیار دقیق برای آماده کردن جمعیتی منقاد، رام و سر به زیر برای دست یابی به اهداف بعدی است.



سرمایه داران یهودی بزرگترین حامیان همجنس بازی در دنیا هستند

همجنس بازی مفسده ای است که از لحاظ اجتماعی به فروپاشی کانون خانواده، انقراض نسل و فساد جامعه منجر می‌شود. با تغییر تعریف خانواده و باز کردن راه برای مضحکه ای به نام ازدواج همجنسان و ترویج و کمک به توسعه این پدیده شنیع، نظام شیطانی در تلاش است در کنار ضربات مهلکی مانند ترویج فمینیسم و اشاعه پورنوگرافی ضربه ای دیگر بر پیکر خانواده بزند. از این روست که نهاد خانواده روز به روز در غرب بیشتر رو به نابودی می‌گذارد و رشد صفر یا منفی جمعیت آن به مشکل بزرگی برای سیاست مداران غرب بدل شده است. تا جایی که برخی از سیاسیون اروپایی از تصویب قانون مجازات تبلیغات همجنس‌گرایی دفاع کرده و هدف آن را کمک به زاد و ولد انسان ها، حمایت از ارزش های سنتی و مبارز علیه بحران جمعیتی عنوان کرده اند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند دولت آمریکا با هدف کنترل جمعیت این کشور و جهان دست به اقداماتی همچون ترویج همجنس بازی می پردازد تا مسیر ازدواج و باروری را در مردم خود و مردم کشورهای دیگر مختل کند.



منابع و مآخذ:

https://www.nytimes.com/2011/07/15/us/15gay.html?_r=1

http://parenting.families.com/blog/homosexual-agenda-being-promoted-in-schools

http://www.huffingtonpost.com/2012/04/20/gay-rabbis-approved-in-israel_n_1439936.html

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4229064,00.html

http://www.huffingtonpost.com/2012/05/23/obama-campaign-gay-rights_n_1540705.html

http://www.huffingtonpost.com/2011/07/14/california-gay-history-law-jerry-brown_n_898745.html

http://israelgaynews.blogspot.fr

http://www.jesus-is-savior.com/Evils%20in%20America/Feminism/feminisms_dead_end.htm

http://www.newswithviews.com/Stang/alan9.htm

https://www.npr.org/2012/06/04/154279534/israel-presents-itself-as-haven-for-gay-community

http://www.illuminati-news.com

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2010/jul/01/israels-gay-propaganda-war

http://www.guardian.co.uk/world/2012/may/12/obama-gay-marriage-presidential-race

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 188
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 48
  • ناشناس ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    28 13
    اسرائیل از درون متلاشی میشه
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    9 16
    آخه این گزارش جه ربطی به روز قدس داشت؟
  • روحان ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    10 24
    من اینجا دخترها و زنانی میشناسم که بچه هم دارن اما بعدا همجنسباز شدن چون یک شوک روحی بهشون وارد شده و از مردها نفرت دارن خداشاهده راست میگم و تا با چشم خودم ندیده بودم فکر میکردم جمهوری اسلامی با غربی ها لج بازی میکنه ولی حقیقت اینکه همجنسبازی ژنتیکی نیست و ادمها یا بهشون تلقین میشه یا مشکل روحی دارن جلوی چیش خودن یک زن ازدواج کرد در صورتی که دو تا بچه داره و اختیاری هم با مرد قبلا بوده
  • امیر ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    13 10
    اگه سخنرانی خطیب روز قدس تهران (خاتمی) رو شنیده بودی مفهومش رو میفهمیدی. این صهیونیست ها در تمام شئون زندگی امروز بشر وارد شدن و یکی از کارهایی که انجام میدن تحریف واقعیت هاست اونم از طریق پول و رسانه هاشون. مثلاً همین هم جنس بازی که از جمله فسادهائیه که خداوند به خاطرش یه قوم رو به بدترین شکل نابود کرد رو عادی نشون میدن.
  • علی حامی سعید جلیلی ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    18 15
    مرگ بر اسرائیل
  • ali ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    23 23
    این قوم لوط جدید بزودی عذاب اللهی بر سرش فرود خواهد آمد این ناپاکان سر جنگ با خدا را دارند سر جنگ با سنتهای اللهی آخه تو دوتا سگ ماده رو بیاری اینکار اینارو نمیکنه من نمیدونم وقعا انسان چطور میتونه از حیوانم پستر بشه؟؟؟
  • محمد ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    10 9
    ماشاله به این مخ!!! تو چقدر حالته یارووو.... نکنه بهت بر خورده!!!
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    10 8
    فرمود به عزت و جلالم سوگند جهنم را از تو آنان پر خواهم کرد...
  • سعید ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    13 12
    چقدر سخته که انسان از انسانیت دور باشه و مجبور باشه با لذت های غیر انسانی خود را سرگرم کند
  • جلال ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    20 22
    رابطه جنسی با مرد؟ اااااه... از تصورش هم حالم به هم میخوره.
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    11 6
    چهل داستان و چهل حديث از اءمير المؤ منين على (ع ) مؤ لف : عبداللّه صالحى ( شكافتن قبر و مفقود بودن مرده لوطى ) ابوالفتوح رازى ، قاضى نعمان و ابوالقاسم كوفى آورده اند: در زمان حكومت عمر بن خطّاب ، غلامى را نزد او آوردند كه مولاى خود را كشته بود، عمر بدون آن كه تحقيق و بررسى نمايد، حكم قتل او را صادر كرد. اين خبر به اميرالمؤ منين علىّ عليه السلام رسيد و شهود نيز شهادت دادند؛ كه اين غلام مولاى خود را كشته است . حضرت خطاب به غلام كرد و اظهار نمود: تو چه مى گوئى ؟ غلام در پاسخ گفت : بلى ، من او را كشته ام . حضرت فرمود: براى چه او را كشته اى ؟ گفت : اربابم خواست به من تجاوز لواط كند ولى من نپذيرفتم ، و چون خواست مرا مجبور كند، من او را از خود بر طرف ساختم ، وليكن بار ديگر آمد و به زور با من چنان عمل زشتى را مرتكب شد و من هم از روى غيرت و انتقام او را كشتم . حضرت اظهار داشت : بايد بر ادّعاى خود شاهد داشته باشى ؟ غلام عرض كرد: يا امير المؤ منين ! در حالى كه من در آن شب تنها بودم ، چگونه مى توانم شاهد داشته باشم ؛ و او درب ها را بسته بود و من اختيارى از خود نداشتم . امير المؤ منين علىّ عليه السلام فرمود: چرا بر او حمله كردى و او را كشتى ؟ آيا او از اين عمل زشت پشيمان نشده بود؟ و آيا ندامت و توبه او را نشيندى ؟ غلام گفت : خير، هيچ أ ثرى از آثار ندامت در او نديدم . حضرت با صداى بلند فرمود: اللّه اكبر! صداقت يا دروغ تو، هم اكنون روشن خواهد گشت . بعد از آن دستور داد تا غلام را بازداشت نمايند و سپس به اولياى مقتول خطاب كرد و فرمود: سه روز كه از دفن مرده گذشت ، جهت بيان و صدور حكم مراجعه كنيد. چون روز سوّم فرا رسيد، امام علىّ عليه السلام به همراه عمر و اولياء مقتول كنار قبر رفتند و حضرت دستور داد تا قبر را بشكافند؛ سپس ‍ اظهار نمود: چنانچه جسد مرده موجود باشد، غلام دروغ گفته ؛ و اگر مفقود باشد غلام ، صادق و راستگو است . پس وقتى كه قبر را شكافتند، جسد را در قبر نيافتند؛ و چون به حضرت علىّ عليه السلام گزارش دادند كه جسد در قبر نيست . حضرت اظهار نمود: اللّه اكبر! به خدا قسم ! نه دروغ گفته ام و نه تكذيب شده ام ، از پيغمبر خدا صلّى اللّه عليه و آله شنيدم كه فرمود: هر كه از امّت من باشد و عمل زشت قوم لوط را انجام دهد كه همانا به وسبله فريب شيطان انجام مى دادند و بدون توبه از دنيا برود و او را دفن كنند، بيش از سه روز در قبر نخواهد ماند؛ و او را با قوم لوط محشور مى گردانند؛ و به عذاب سخت و دردناك الهى گرفتار خواهد گشت . پس از آن ، حضرت امير عليه السلام فرمود: غلام را آزاد كنيد.
  • سامان ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    37 48
    من دانشجوي رشته ژنتيكم و همجنسبازي يك پديده ژنتيكيه. مقاله هم در اين مورد بسياره؛ بهتره مطالعاتتون رو بيشتر كنيد. 
    • یک شهروند ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
      17 11
      بسیاری از بیماری ها هم ریشه ژنتیک دارن ، چرا اونها رو به حال خودشون رها نمیکنید و درصدد درمان اون بیماری ها بر می یاد؟
    • reza IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      2 0
      حتی دانشگاه های معتبر غرب مثل هاروارد هم طی تحقیقات خودشون گفتن هیچ ژنی برای همجنسگرای پیدا نکردن چرا با عالم بودن به علم ژنتیک حرف های اشتباه رواج میدین
  • مصطفی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    16 8
    گزارش خوبی بود اما به دو نکته توجه کنید: اولا برخلاف ادعای شما هزاران کتاب علمی و تحقیقاتی از منظرهای مختلف زیست‌شناختی و روان‌شناختی و... به بحث همجنس‌بازی پرداخته‌اند و آن را عادی‌سازی کرده‌اند و لازم است به آن‌ها جواب علمی و درخوری داده شود. ثانیاً از نظر سیاست‌گذاری معقول نیست که کشورها در راستای انهدام نسلی خود اقدام کنند؛ بنابراین حمایت سیاسی از همجنس‌بازی را باید بیشتر و بهتر تشریح کرد. موفق باشید
    • reza IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      2 0
      اخه چرا با به کار بردن لغت علم و کتاب میخواینحرف اشتباه بزنین دانشگاه های معتبر مثل هاروارد در طی تحقیقات گفتن هیچ ژن همجنس گرایی پیدا نکردن
  • محمد نعمتی ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    19 22
    فکر کنم یه همجنس باز به این سایت رسوخ کرده و به تمام نظرات یه لایک منفی زده. ایشالله به راه راست هدایت شی جوون
  • چگینی ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    8 11
    تابلو هست که پاسخ های زیر این نظر رو .... و .... گذاشتن! بابا یا نظر مخالف نذارین یا اینکه جواب بهش ندین کی می فهمین آخه
  • shahrokh ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    3 6
    ممنون از توجه شما مشرق ....نکته مهم و ظریفی را طرح کردید . حیات ترکیب گسترده ایی از اشکال مختلف انرژی است که بهم مرتبط و بر هم موثر هستند . برایند نسبی این ... توانمندی های مرتبط با یکدیگر ...تعادلی است که زندگی ..در ان معنا گرفته است . برهم زدن هر بخش از این مجموعه ....عامل تغییر در تعادل نسبی ( زندگی ) است . کانون خانواده نیز از قدمت و اصالت برخوردار و کاملا ..بر روند حیات موثر است . کافی این بخش حذف تا نتیجه فلاکت بار در زندگی ...رخ دهد و اشاعه هم جنس بازی دشمنی با جامعه سالم و توانمند است . کشتن انان راه چاره نیست ...بلکه اگاهی دادن و در صورت عدم وصول نتیجه ....قطع هر گونه ارتباط ..در شرایط حاضر ..مفید است . نسل انان حذف ( طی یک دوره ) و هم چنان راه و مسیر ....زندگی خانوادگی باز خواهد ماند . این بار اول بروز چنین رخدادی نیست ..و نگاهی به گذشته ...و سرنوشت منحرفین ..درس عبرت می تواند باشد .
  • دیگربان ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    4 6
    http://www.zimbio.com/pictures/dxw5Dtgkux2/Netanyahu+Visits+Tel+Aviv+Gay+Center/5It8ilp2cmt/Benyamin+Netanyahu از شما تعجب می کنم که این لینک رو ندیدید بازدید نتانیاهو از مرکز همجنس بازی تل آویو
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    12 15
    شما که نسلتون به میمون میرسه من نشنیدم میمون ها همجنس باز باشن !!!
  • ali ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    9 9
    ببخشید این کتب درسیتونو کی نوشته؟؟؟ میشه اسمشونو بگی؟؟؟ تحقیق کنی میفهمی همشون یهودی بودن خاک بر سر دانشجوی ما که کتاب خدا جلوی چشمشه میاد به کتب یهود استناد میکنه
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    4 6
    اتفاقا این چند وقته این موضوع توجهم رو جلب کرده بود. تو سایت فیلم Netflix جزو چند تا دسته اصلی فیلم ها آمده بود. این یعنی نه تنها هم جنس بازی را مشروع می دانند، بلکه علنا به تبلیغ آن هم می پردازند. برام عجیب بود که چرا؟
  • رضا ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    5 5
    اسراییل بهشت همجنسبازان،ثروتمندان یهودیان حامیان آنها ودیگه اینکه جالبه گفته شده قوم لوط به زادگاهشون شهر صدوم که در اسراییل فعلی میشه در آخر الزمان بازمیگردند اینه به روز قدس و موجودیت اسراییل ربطی نداره؟ لطفا بیشتر فکر کنید.
  • tnt جون ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    7 8
    همچین ادمایی یه مشکلی تو ذات و خونوداشون هست شک نکنین
  • مصطفی ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    7 10
    ممکنه ابعاد ژنتیکی هم داشته باشه یا در برخی موارد این‌طور باشه. یعنی فقط برخی موارد ژنتیک باشه که اونوقت حکم شرعی و اخلاقی اون‌هم جداست اما حتما می‌دونید که رفتارهای ما در ژنتیک ما مؤثره یعنی گاهی وراثت و محیط و... بر ژنتیک به‌خصوص در نسل‌های بعد مؤثر هست...
  • حامد ر ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    8 3
    آقا سامان داری مطلبی رو تکرارا می کنی که اونا تو ذهنت به عنوان یک اصل علمی فرو کردن. با این حساب شما همجنس بازای زبون بسته رو بی گناه می دونی. خیلی مراقب خودت باش!!
  • چواب ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    12 12
    تو دانشجوی رشته ژنتیک نیستی بلکه خودت یک همجنس باز هستی.
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    8 6
    بله ولی این ژن بصورت ضعیف در هر کسی موجوده و بعد از 4 سالگی شدت تضعیف میشه و باید با تقوا و عمل صالح عنان نفس رو در دست گرفت نه اینکه آزادش گذاشت
  • امین ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    9 5
    رگ بر اسراییل...باید اسراییل نابود شود....
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    6 1
    اولئک کالانعام بل هم ازل
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    5 7
    دانشجوي دانشمند يعني خدا مياد تو قرآن يك مسئله كه از قول شما مشكل ژنتيكي هست رو انحراف معرفي مي كنه؟ مسلماني تو؟!! شك دارم
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      7 3
      مگر خداوند خوردن خوک راحرام نکرده است خوک موجودی است که جنس نر ان میتواند با هرموجودی حتی با هم جنس خود رابطه ی جنسی داشته باشد پس اینها انقدر خوک خورده ان که ژنشان تغییر کرده به خاطر همین نه غیرتی نه رگی نه ش افتی ... . هیچی ندارن.
  • مسعود ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    4 5
    اگر منظورت از ژنتيك، تمايل ذاتي به يك عمل است. بايد گفت كه بسياري از گناهان به دليل زمينه لذت بخش آن داراي تمايلات و كشش هايي در وجود انسان است. زنا هم همين طور است. مسلما انسان تمايل بيشتري به جنس مخالف دارد تا جنس موافق. اما از اين مرحله كه بگذريم بحث تقوا پيش مي آيد. يعني پاگذاشتن بر تمايلاتي كه خداوند و انبياء او آن ها را شيطاني خوانده اند. اگر همجنس بازي در جوامع رشد پيدا كند جدا از شنيع بودن اين عمل توليد نسل بشر را متوقف مي كند.
  • سلمان ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    5 5
    و خداوند فرمود هیچ قومی را عذاب نکرد مگر اینکه قبل از آن برای آنها پیامبر و راهنمایی فرستاد که راه درست را نشان دهد.(لکن نپذیرفتند و زمان عذابشان فرا رسید البته با دعا و نفرین پیامبر). آری متاسفانه قوم لوط دوباره از گور برخواسته! ای کسانی که منتظرید و دعا می کنید این بساط از عالم جمع شود چقدر پیام اللهی را رسانده اید و امر به معروف و نهی از منکر در این مورد کرده اید و چقدر پیام اللهی را به مردم دنیا منتقل کرده اید که انتظار دارید این بساط جمع شود. و نکند عذاب نازل شود و پیام آور اللهی نباشد که شبانه مومنین را از منطقه عذاب اللهی خارج کند. خدا لعنت کنه این یهودی های صهیونیست را که از هر راهی دنبال درآمد هستند و چقدر پست و بی رحم نسبت به انسان و انسانیت.
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    3 3
    اللهم عجل الانتقام من امريكان و اسرائيل
  • سیدرضا ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    3 5
    مگه اسرائیل هنوز هست؟ اسرائیل متلاشی شده است. فقط از روی بعضی نقشه ها پاک نشده است.
  • مطلع در زمینه ژنیتیک ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    3 4
    عزیزم این مسئله ربطی به انجام عمل جنسی نداره بلکه نوعی احساس ارتباط با همجنس خود انسان است خیلی از انسانها زن هم دارند ولی این کافی نیست بلکه همه نیازبه داشتن دوستی از جنس خود دارند و ان مسئله میتونیه خود را در هر شکلی نشان دهد که در اسلام بر داشتن دوستی خوب که باهم روابط حسنه براساس موازین اسلامی تاکید شده است ولی این نیاز فطری مانند سایر نیازهای فطری دیگر ممکن است به انحراف کشیده شود
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    4 7
    مثل اینکه بعضیا حالشون بهم نمیخوره!!! خاک بر سرشون اگر پدر و مادرشون هم همجنس باز بودن این نکبتا بوجود نمیومدن.!!!
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    3 0
    tarvij?
  • ایمان ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    4 4
    با توجه به تغییرات زندگی و به وجود اومدن اختلالات جنسی چه به صورت جسمی و چه روحی در جنس مذکر و مونس بنا به بیانات مراجع تقلید و با مستندات به احکام الهی و احادیث معتبر همجنس بازی گناه کبیره و در صورت احراز بودن گناه برای کسانی که به این گناه دست زده پرتاب آنان از کوه و یا اعدام به گونه های مختلف میباشد.اما نمیشود از این مشکل جدید به سادگی گذر کرد بلکه دین مقدس اسلام بخاطر جامع و کامل بودنش با رشد علم به این پدیده ی جدید (ترنس سکشوال و هومو سکشوال) پاسخی جامع داده و آن هم تغییر جنسیت هست که منع شرعی ندارد و این حکم هم بخاطر جلوگیری از فساد های موجود و همچنین جلوگیری از عواملی که باعث رشد معنوی فرد میشوند. در کلام آخر مرگ بر اسرائیل و تمام صهیونیست های جهان و شیطان بزرگ آمریکا که کفر را در جهان گسترش میدهند. یا علی
  • ایمان ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    5 1
    کامنت ها از اصل مطلب جالب نر بود
  • برو بابا ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    7 4
    اگه انقد غصه همجنس بازا رو میخوری، دعا میکنم با همجنس بازا محشور بشی..اگه خوبن پس دعا کردم در حقت و اگه بدن باهاشون برو به درک..بی عقل
  • برو بابا ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    3 3
    گویا تو هم خیلی به ژنتیک علاقه داری سامان؟ احتمالا کروموزوم تو جهش یافته ژنتیکت این جوری شده
  • یه بنده خدا ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    5 0
    برادر آیه قرآنو درست بنویس اضل درسته نه ازل
  • فاطمه ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    4 5
    البته اونها در راستای از بین بردن خود گام بر نمیدارن . بلکه در حال تولید انسانهایی هستن که به خانواده اتکایی نداشته باشن تا راحت تر بتونن پذیرای اهداف تعیین شده باشند. در قبیله ای از آفریقا هم وضع به همین طوره. مردها اجازه ازدواج با یک زن رو ندارن و باید از تمام زنهای قبیله استفاده کنن. در تحقیقات معلوم شده چون این قبیله قبیله جنگجویی هست نباید با ازدواج با زن خاصی مردانش متعهد بشن و از وظایفی که قبیله بر عهده شون میزاره شونه خالی کنن. هیچوقت یک مرد جای یک زن رو برای یک مرد نمیگیره و برعکس. پس احساس عمیقی که بین خانواده ها در جریان هست هیچوقت نمیتونه بین همجنس بازها رایج بشه
  • امیر ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    10 16
    مرد با مرد؟مرد همیشه فاعله.اگه مفعول بشه که دیگه مردونگیش از بین میره اصن به همچین مردایی میشه گفت مرد؟
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 6
    شما هم که در تبلیغ این امر کم نزاشتین مشرقیا!!! اینقدر منکر رو نشون بدین تا قبحش بره و عادی بشه!!!!
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    0 0
    البته این گفته ی شما در مورد سیاستمدارن یک استثناء داره و اون زمانیه که دولتمردان یک کشور تحت سیطره ی گروهی محدود و البته قدرتمند به نام لابی های صهیونیستی باشند و تامین خواسته و رضایت اونها برای ادامه ی قدرتشون شرط لازم و کافی باشه!
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    4 0
    ولي واقعا کامنت ها باحال بود
  • فرهاد ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    6 2
    ماشا ا.. همه تو مسائل جنسی صاحب نظرند. تو موضوع های علمی نگاه کنید هیشکی کامنت نمیگذاره. عجباً غریبا.
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 5
    فاطمه خانم اصلا خانواده ای تشکیل نمیشه که بخواهد مرد جای زن و زن جای مرد رو بگیره!!...
  • نوح ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 0
    دعای من درآوردی بود ؟ . . . خب فارسی بگو
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 5
    گزارش جالبی بود علت اینقدر به فلاکت افتادن در غرب مال به پوچی رسیدنی است که گریبانگیرشان شده انشاا. سرنوشت قوم لوط در انتظارشان است
  • سجاد ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 3
    اینکه اسلام برای همجنس بازی اشد مجازات یعنی سوختن با آتش هم در نظرگرفته این است که بر خلاف زنا اصولا لواط عملی بر خلاف فطرت و طبیعت انسان است ولذا مرتکب این عمل شنیع محلی از اعراب و موجودیت نباید داشته باشد حتی از امام صادق روایت شده که در پاسخ سوالی فرمودند که زنا از لواط گناهی بزرگتر است زیرا خداوند قومی را بخاطر زنا نابودنکرد درحالیکه قوم لوط را بخاطر این عمل زشت معذب نمود. اصولا تشکیلات یهودی و فراماسونری بخاطر صبغه ضدبشری و ضددینی خود متمایل و مروج این اعمال کثیف هستند و اگر غیر از این باشد جای تعجب دارد
  • علی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    9 5
    لغت همجنس باز غلط است، از لغت همجنس گرایی استفاده شود. به کتاب ژن و شخصیت در انتشارات چهر رجوع شود.
  • محبوبه ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 2
    فراموش نكنيم صهيون ها «جهان وطني» هستند يعني همه جهان را سرزمين خود مي دانند و بي تفاوتي به كشورشان جزو اصول آنها محسوب ميشود ،‌ با اين نگاه انهدام نسلي يك كشور بي معناست و تنها بقاي انسانهايي كه هم كيش و هم مسلك با آنهايند مهم خواهد بود از هر كشور و قومي.
  • مریم ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 4
    ولی به نظر من این اختلالات میتونه دلایل مختلفی داشته باشه که مسئله نتیک هم درش دخیله.این درسته که بعضی ها واقعا ناخواسته تمایل به این کار دارن.بهترین راهکار درمانه و بدترینشم همون همجنس بازیه
  • محبوبه ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 2
    مسخره ترين و مسخ كننده ترين فكر در مورد انسانها اينه كه آدم رو تنها موجودي جسماني تصور كنيم كه برده ي غرايزش است ،‌ به نظر شما پس تفاوت انسان با ساير موجودات در چيست؟ آيا اراده انسان موجب نشده تا او اشرف مخلوقات باشد. اين سركوب اراده و بردگي بي چون و چراي جسم و غريزه فكري شيطانيست براي اضمحلال انسانيت. در مورد جرايمي مثل قتل نيز تحقيقات علمي عوامل ژنتيكي را دخيل مي داند ولي آيا مي توان با اطمينان گفت تمام انسانهايي كه مرتكت قتل نميشوند چنين ژنهايي را ندارند ،‌ بايد يادآوري كرد كه انسان موجودي چند بعدي و داراي اختيار خلق شده و اين مفهوم اشرف مخلوقيت اوست.
  • کامران ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 4
    یه ذره با خودت فکر نمیکنی کسایی که این مقالات به اصطلاح علمی رو نوشتن آدمای همین شیاطین بودن؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! خدا عقل داده که استفاده کنی نه اینکه هرچی خوندی مهر تأیید بش بزنی آقای مطالعه
  • علی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    10 1
    فرق است بین همجنس بازی با همجنس گرایی. از قرون گذشته شناسایی شده و بحث همجنس گرایی امروزه با متد کاملا عقلی و علمی تایید شده و نه تنها بیماری روانی محسوب نمیشه بلکه به هیچ وجه درمان پذیر نیست. در هم جنس گرا ها تمایل جنسی به طور کامل به همجنس است و به جنس مخالف هیچ تمایلی نیست. حدود 2 تا 3 در صد آدمهابا این خلقت متولد می شوند. جامعه ما متا سفانه حتی حاضر به بررسی این موضوع نیست .طبیعتا نتیجه حکم صادره ازقبل معلوم است. در قوم لوت کل جامعه درگیر همجنس بازی که یک انحراف اخلاقی است شده بود نه اینکه مردمش ذاتا همجنس گرا باشند.همجنس بازی یک انحراف اخلاقی و قابل درمان است مثل تمایل به انجام س ک س با کودکان اما همجنس گرایی یک کیفیت ذاتی است. تا زمانی که خود یا یکی از نزدیکان شما این مشکل را نداشته باشند پذیرش آن دشواراست همانطور که برای من هم بود.ولی با کمی بررسی مسئله شفاف تر می شود. به هر حال خداوند بزرگتر است از هر چه که ما تصور کنیم خدا را درذهن کوچک خود جای ندهیم
  • مهدی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    6 11
    حتی سگ و خوک هم به این کثافتا شرف داره
  • محمد ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    3 0
    آقا کسی فیلتر شکن نداره؟ همه لینک هایی که برای منابع دادین فیلتره...
  • آدم معمولی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    3 8
    این عمل شنیع چه با اعتقادات مذهبی و چه با اعتقادات یک آدم لائیک(بی دین)قابل توجیه نیست لطفا لذت طلبی و فساد رو توجیه نکن داداش
  • محسن ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    4 6
    جوون تر که بودم هر وقت قرآن میخوندم میدیدم که سرگذشت قوم لوط در سوره های مختلف و به مناسبتهای مختلف یادآوری میشه، اول فکر میکردم دلیل اینهمه تأکید قرآن به خاطر زشت بودن عمل هست ولی الان میبینم که قرآن علاوه بر تأکید بر زشت بودن عمل، یک همچین روزهایی رو هم پیش بینی میکرده که اینقدر یادآوری کرده
  • ناشناس ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 4
    گربه دستش به گوشت نمیرسید می گفت پیف پیف بو میده...
  • سرگئي جمالزاده ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    5 4
    سلام صهيونيست ها قصد دارند نسل غير صهيونيست را از روي زمين بكنند و جهان را در برابر خدا قرار داده و بت پرستس را جايگزين يگانه پرستي كنند اين اقدامات شنيع امروز در آلمان كه محل سكونت بنده هست عادي شده و اگر حرفي بزني مخالفت با حقوق بشر است نمي دانم در ايران چه اتفاقي دارد رخ مي دهد اما اگر مواظب ناتوي فرهنگي نباشيم اين عمل وقيح نابخردانه به ايران هم سرايت خواهد كرد.
  • yas ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    5 6
    امام باقر (ع) فرمودند اخرالزمان زمانيست كه مردان به مردان و زنان به زنان اكتفا مي كنند
  • ali ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    4 0
    قوم لوط درسته نه قوم لوت
  • غیرت ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 5
    خاک تو اون سرت کنن بیغیرت.
  • جواد ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    7 7
    هر فیلم خارجی که میبینی توش ترویج همجنس بازی میکنه ... یکی از آشناها رفته امریکا می گفت اونجا انگار همجنس بازی مد شده ... کمتر پسر و دختر و باهم میبینی ... همه اینا زیر سر این خاخامای مفعوله ...
  • کنجکاو ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 2
    چه جوری کسی که ازنظر جسمی چه ظاهری وچه داخلی خصوصیات یک جنس روداره ولی ازنظر روانی وتمایلات برعکسه با عمل جراحی تغییر جنسیت میدن؟هم وضعیت ظاهری وهم داخلیشو تغییرمیدن؟ینی اگه اول مذکر باشه بعدا"میتونه از آمیزش بارداربشه وبچه بیاره؟
  • بهادر ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    0 3
    افرادى كة طراح اصلىاين كار هستند خوب فهميدند كة خيلى از افراد جامعة توخالى شدند .مسولين بايدعميقا خطر را احساس كنند وبراى بى اثر كردن ان سخنرانىنكنندكار رابدست افراد جدى صادق باهوش كة مى توانند بة دل جوانان نفوذ داشتة باشند بسيارند
  • علی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    11 2
    این چه تحلیلی است من خودم در غرب زندگی کرده ام هم مردم هم دولتهای غربی از همجنسگراها راضی نیستند ولی آنها را شهروند خود می دانند و مثل بقیه عزیزند.شما هم در ایران همجنسگرا دارید ولی آنها را نادیده میگیرید.
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    3 7
    اصلا فرض کنیم یک پدیده ژنتیکیه خب، آخه در این حد جمعیت!!!
  • aha ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    0 9
    ببخشید یه سوال دارم:اینکه میگن لوطی یعنی طرفدار قوم لوط؟
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    6 4
    چرا همچین نظراتی چاپ میشه؟ حماقتهایی از این دست رو نباید بیماری نامید و باهاشون مثل بیمار رفتار کرد و گفت اینا نیازشون اینجوریه!!!!!! خدا مغز این آدما رو فعال کنه انشالله
  • bandeh ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    3 8
    اين توضيحاتي كه عنوان نمويد صرفا توجيهات مثلا علمي است كه طرفداران اين عمل شنيع براي اعمال خود و ترويج آن مورد استفاده قرار مي دهند. راستي چرا در بين ساير حيوانات چنين تمايلاتي و چنين مشكلات ژنتيكي وجود ندارد. پس با اين حساب قاتلان افرادي هستند كه ذاتا و فطرتا جاني بالفطره هستند و بايد كمپين حمايتي داشته باشند. همچنين دزدها- كودك آزادها- نژادپرستها-و... عقلي و عملي؟؟؟؟؟!!!!
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 1
    از نظر جالب شما ممنون سبقه درست هست که اشاره به سابقه داره
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 0
    نذاشتین درست هست که محاوره ای از نگذاشتید هست. اینکه فعالیت دشمنانمون رو توضیح بدیم تا روشن بشیم درسته، اما نگرانی شما هم که نظر خیلی ها هست باید بهش رسیدگی بشه
  • عجب ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    6 4
    ای عجب از این دنیا! زندگی رو چقدر کثیف کردن برخی از مردم
  • سمن ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 1
    آفرین! باید با همان دلایل که مثبتش قلمداد کردند کوبید! که حتی با روشهای اصولی و برتر!
  • sami ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 1
    doroste maryam jan
  • مهدی ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 6
    تو رو خدا ببینید که عاقبت این بهشت به اصطلاح همجنس گرایان در رژیم صهیونستی چطور داره نابود میشه خبرهای دسته جمعی خودسوزی این حیوانات کثیف شنیدنیه حالا هی بگین این بیماری نیست انسان برای رسیدن به تکامل باید مقید باشد لطفا نوشابه کوکاکولا و پپسی را نخورید این محصول اون حروم زادهاست خواهشا اینارو متوجه باشیم
  • یاسه ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    11 2
    تاوقتی نشینید در این مورد مث بچه آدم تحقیق و مطالعه نکنید به هیچ کجا نمیرسیم از این حرفای خاله زنکی هم دست بردارید خجالت بکشید دو تا مسلمون حالا هر چند هم مسلمون ظاهری با هم اینجوری حرف میزنن مثلا که چی ؟ یه سوال دارم شما همه وقتی میخواهید همجنسگرایی رو نفی کنید از قرآن و اسلام دلیل میارید فرض بر این که مثلا من خدای نکرده یک غیر مسلمانم و از خارج ایران هستم اومدم و از شما در مورد همجنسگرایی میپرسم و اسلام و قرآن و ... رو هم قبول ندارم چجوری به من حالی میکنین که این عمل گناهه؟ اینجاست که از جوابها معلوم خواهد شد که چند مرده حلاجید و کمک حال امام زمانید یا خاله زنک !!!
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    0 9
    کار انگلیسیها ست!!!!!
  • موسی ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 2
    اینم برنامه جدید تا بتوانیم دهگده جهانی را ایجاد کنیم.
  • اعلا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    7 2
    در پاسخ به خانوم/اقای bandeh باید بگم یک اینکه مقایسه انسان با حیوان نمیتونه در هر زمینه ای درست باشه ولی بهرحال در این موردی که شما به ش اشاره کردین باید بگم همجنسگرایی در بیش از1500 گونه جانوری شناسایی و ثبت شده است.
  • میثم ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 1
    اشتباهی مثبت دادم. گجاشون فیلتره؟
  • دانشجو ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    0 5
    ممنون از مقاله خوبتون: استاد رائفی در سلسله نشست های روایت عهد: برخی خاخام های کبالیست بنا بر عقیدع دینی برای اثبات اینکه بهترین بندگان خدا هستند با عقیده پرستش شیطان ، هم جنس بازی و غیره را در جهان رواج می دهند تا به خدا بگویند ما بهترین بندگان تو هستیم رجوع شود به دستور پولس یهودی برای جلوگیری از ختنه کردن در مسیحیت
  • ناشناس ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    0 0
    همان صبغه درست است عزیز! صبغه عربی و به معنی رنگ است و به معنی داشتن گرایش به چیزی اصطلاحا به کار می رود.اون چیزی که منظور شماست سابقه است که اینجا اصلا مد نظر نیست.اصلا کلمه ی سبقه در فارسی فقط به صورت سبقت به کار میره و معنیش هم مشخصه و اصلا سبقه اشاره دارد به سابقه معنی نداره!مثلا میگیم این آدم صبغه ی سیاسی داره یعنیکاراش رنگ سیاسی داره.
  • علی ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 1
    مشرق به چه حقی این نظرو چاپ کردی؟زودتر برش دار اون کسی هم که این نظرو داده یه ملعون . . . زودتر برش داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
  • علی ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 8
    در مورد همجنس گرایی و همچنین دو جنس گرایی امام خمینی(ره)فتوا دادند که ابتدا با روانکاوی و سپس اگر دیدند که لازمه حتی میتونن تغییر جنسیت بدن تا مشکل این دسته حل بشه اونوقت جنابعالی بی سواد بدون هیچ تحقیقی میگی جامعه ماحتی حاضر به بررسی این موضوع نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 3
    کاملا درسته
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    4 5
    به نظر من در مورد همجنس بازی فقط و فقط پزشکان متخصص اجازه ی اظهار نظر دارند نه هر بی سروپای بی سوادی!!! همین از نظر من یک بیماریه که باید درمان بشه!
  • ناشناس ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    8 4
    نظرات همه دوستان و کارشناسان محترم ، ولی من با تجربه ای که از برخورد با 2 نفر از این همجنس گرا ها داشتم اینو متوجه شدم که واقعا مشکل روانی دارن و درمان پذیر هم نیستند و این هم خواست خدا بوده که به این وضع دچار بشن و مثل اروپا و امریکا نیازی هم به حزب و گروه و پرچم ندارن و تا جایی که من باهاشون ارتباط داشتم اسم مسئولین کشور خودمونم نمیدونستن چه برسه به صهیونیست و فراماسونری و از این جور القاب ،در اخر فقط میتونم بگم خدا نجاتشون بده
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    1 1
    جواد جان شما چقدر فیلم خارجی میبینی کلک؟؟؟
  • اشنا ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
    2 3
    اوبا با اون ترکیب نکره اش ارزوی یک ......به گور میبرد نگاش کنی باید کفاره بدهی چه رسد به اینکه ......
  • شريفى ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 2
    توي قبرت ميخواى جه كني اونجا هم حال مييده
  • انسان ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    3 3
    سلام راستش وقتی نظرات رو خوندم دلم گرفت درسته چراغ فطرت تو دل ما روشن اما بچه ها ما که از نوزادی اذان تو گوشمون خوندن باز گاهی انحراف سراغمون میاد من نمی گم اونا بیگناهن خیلی هم گناه کارن اما از سه چهار سالگی بهشون یاد میدن گاهی یک جرقه ی کوچیک اونا ر از دنیای کثیفشون بیرون میاره راستی شاید دلیل نازل نشدن عذاب همین جهله و اما در مورد زنتیک من تحصیلاتمه واقعا بی طرف می گم ربطی به این قضیه نداره
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    2 0
    کدام فلاکت؟؟؟؟؟
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 3
    به این میگن بیماری
  • حامد ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 0
    نویسنده هم در سرتاسر متن به همین اشاره داشت
  • حامد ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 0
    پس همونجا بمون عزیز!!!!!!!!!!!!!!!1
  • حامد ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    0 2
    الله اکبر
  • حامد ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    9 0
    در فیلم شکارچی شنبه، حانان می گفت :"در بین آنان فساد کن تا زنانشان مرد و مردانشان زن شوند ، حال دیگر تولدی از قوم احمد و مسیح صورت نمیگیرد"
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    0 3
    یعنی خالق انسان خداوند بی سواد بود که حکم چنین حیواناتی رو صورت توبه نکردن و لجبازی در گناهی که لذت در او نیست اعدام قرار داد!؟
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    0 5
    بله متاسفانه در امریکا و اروپا بخاطر تبلیغات زیاد یه جور مد و جوگیری شده..
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 4
    در تهران بیشتر!..
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    0 9
    اه اه نجاست تجاوز به بز...کمتر از یک همجنس هست...
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    3 8
    مشرق بی شعور چرا بعضی نظرات عالی که دادم رو نشر نمی دی تا دهن بعضی جوگیرهای لواط سرویس بشه...
  • دکتر ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    2 7
    متاسفانه افراد با اعتماد به نفس پایین که خود رو ضعیف و زشت می دونن سراغ همجنس بازی یا خود ارضایی میرن
  • خیلی خیلی باسواد ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    3 7
    بابا شما همجنس بازا چقدر کلاستون بالاست!!! کمتر از دکتر متخصص راه نداره در بارتون نظر بده؟ خیلی باحاله در باره انرژی هستهای همه نظر میدن اما درباره شما نمیشه هههههههههه
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 1
    آقا نگو فردای قیامت آن حیوانات از شما شکایت می کنن
  • sh ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    2 4
    حق با شماست مث اونایی که به پسر بچه ها تجاوز می کنن اونا هم جنس باز نیستن؟
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    2 3
    بدبخت ، فلاکت از این بالاتر که کثافت کاری را برای خود (حرام خدارا حلال وحلال خدا را برای خود حرام میکنن) درست می کنن به نام آزادی ...
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 0
    چه آدم محترمی هستی شما...!
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 0
    ای بابا...هی میگن متلاشی شده بعد یه جا دیگه میگن میخواد حمله کنه...آدم قاطی می کنه این وسط کی چی میگه؟
  • مسعود ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 2
    خیلی بحث خوبی بود. کاش این موارد بصورت علمی و کارشناسی مطرح و از متون دینی هم کمک گرفته می شد. اونوقت می تونستیم یک پکیج کامل ارائه کنیم که این نظر مدلل و رسمی کشور ما در مورد همجنس گرایی هستش. همین بررسی که امام انجام دادو بعد منجر به اجازه عمل تغییر جنسیت شدٰ از افتخارات ماست. ما باید در مورد هر موضوعی بنا به عقل و دین یک طرح بدیم اونوقت تو دنیا سرمونو بالا می گیریم و از نظرمون دفاع می کنیم. ولی با تعصب و فحش هر روز خودمون و جامعمونو عقب تر می اندازیم
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    0 4
    یادمه یه مستند میدیدم در مورد دو جنسه های ایرانی...! اونجا یک پروفسور که در سطح جهان شناخته شده بود در مورد دلایل علمی این موضوع صحبت میکرد جناب بی طرف فارغ التحصیل ژنتیک!
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    2 2
    از دوستانی که من رو مورد لطف قرار دادند و فرهنگ خودشون رو که البته فارغ از مباحث اسلامی و اخلاق نبوی هست نشون دادند ممنونم!!! احکام خالق انسان روشن و مشخصه و نیازی نداره امثال شما تبیینش کنید چه اینکه حکم تغییر جنسیت هم شاید اولین بار توسط آیت الله خمینی مجاز اعلام شد... مساله اینه که امثال شما خودتون رو تو هر زمینه ای متخصص میدونید جناب خیلی خیلی با سواد...از فرهنگ و سیاست و علم و هنر گرفته تا پزشکی و ژنتیک و معماری و و و و و...! من همجنس باز نیستم اما معتقدم همجنس بازی و همجنس گرایی و ادعای این موارد همه و همه یک سری مشکلات روانی و روحی و ژنتیکی هستند و صد البته قابل درمان...حالا ممکنه درمانش تغییر جنسیت باشه یا یه مشاوره ی گفت و گویی ساده! جناب خیلی خیلی با سواد باید یاد بگیرید که به همه ی انسانها حتی اگه فاسد باشند احترام بگذارید چه اینکه فساد از منظر شما در سخیف ترین درجه ی ممکن واقع شده! من همجنس باز رو فحش نمیدونم همونطوری که پوشیدن لباس زنونه یا شاید فرار با لباس زنونه رو عامل حقارت ادم ها نمیدونم فارغ از همه ی گرایشات سیاسی! فکر کنید! درضمن اگه خدا کمکم کنه امسال درسم تموم میشه...میشم پزشک عمومی! درباره ی انرژی هسته ای هم امثال شما نظر میدین که عرض کردم متخصص کل تشریف دارین! خدا هممون رو هدایت کنه
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    0 4
    اونها متجاوز هستند...همجنس باز نیستند!
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    4 0
    آآآآآی مردم...آآآآآآی ملت...الان غرب کلا تو فلاکت زندگی میکنن...ما خوبیم فقط...آخه مرد حسابی مگه چند درصد از میلیون ها مردمی که در غرب زندگی میکنند همجنس باز هستند...من موندم با این همه فلاکتشون چرا نمیان ایران زندگی کنند تا معنای واقعی زندگی رو درک بنمایند؟؟؟
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    2 0
    جناب محمد نعمتی من نه همجنس باز هستم و نه منفی زدم و نه اصلا نظری دارم...اما امثال شمار و که میبینم واقعا دلم به حال ادب و نزاکتی که این مردم یه زمانی داشتند و حالا از بین رفته میسوزه...فقط همین! افسوس
  • مومن ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    3 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 0
    این دیگه چه ادبیاتیه؟؟؟؟
  • پدر خوانده ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    2 4
    قبلا که رابطه پسر و دختر تو کشورمون مثل الان نبود(مثلا اگر سال 70 یک پسر 22 ساله با یک دختر هم سن و سال خودش توی خیابون قدم میزدند مردم عادی اونا را به باد کتک میگرفتند،شاید خیلی از شماها این صحنه ها را ندیده باشید) که راحت بتونند با هم رابطه داشته باشند همجنس بازی خیلی زیاد بود اما بصورت مخفیانه . اما الان خیلی کمتر شده چون راه طبیعیش بازتر شده و همجنس بازی خیلی کمتر شده. در اون زمان اگر کسی به هم جنسش تمایل داشت بیشتر بعلت وجود نداشتن راه طبیعی بوده و پس از آن فرهنگ خانواده و محیط و مذهبی نبودن باعث این رویداد میشده .اما در زمان حال که هر کسی میتواند به ارضای جنسی از طریق طبیعی دست پیدا کند اگر کسی به همجنس گرایی روی بیاورد یا بیمار روانی است و اگر از لحاظ پزشکی (چون تخصص پزشکی ندارم) بیمار نباشد مطمئناً از لحاظ مذهبی - فرهنگی دچار فقر عظیمی است
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    0 2
    آی کیو این که فیلتره
  • سید ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    0 2
    شاید ما از بعضی حرکت های این رژیم شاکی باشیم که طبیعیه " ولی خداشاهده فقط منتظرم یکی به این خاک پاک ایران جسارت کنه تا ببینه دنیا دسته کیه . همه خواهیم رفت . چه حامی این رژیم چه مخالف . به امید خدا رژیم ننگین اسرائیل به دست ما جوانان آریایی و مسلمان نابود خواهد شد .
  • دلسوز ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    2 7
    همجنسگرایی یک بیماری نیست بلکه مجموعه ای از چندین بیماری روانیست که دست در دست هم بیماری همجنسگرایی رو خلق میکنن و بخاطر همینه که همجنسگرایی قابل درمان نیست. بنظر من بجای توهین به همجنسگراها باید آنها را کمک و تا جای ممکن درمان کنیم و یا اینکه دولتها کمکشان کنند تا بتوانند تغییر جنسیتی بدهند و از این حقارت خارج بشوند.
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 1
    ای سیاس سالوس!!! خودتی. ضمنا شما این آدما از بس غرق کثافت کاری و فکر کردن به اعمال چندش آورشونن که فرصت فکر کردن به اسم مسئولین کشور نیستن برای همین هم نمیدونن و بس! ولی شما چه جوری تشخیص غلط دادی که این مشکل روانیه و غیر قابل علاجه؟ اینا مشکل اخلاقی دارن نه روانی.این آدما رو باید به جرم نسل کشی بشر مجازات کرد. البته بجز اونایی که مشکل ژنتیکی یا فیزیولوژیکی دارن.
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    3 1
    مگر باید مثل میمون یا طوطی هر کاری که غربی ها می کنن انجام بدیم!! خدای ما غرب نیست خدایی پاک و یگانه است...به نام الله....با چندین کتاب آسمانی
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 0
    نه یعنی با مرام..
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    1 0
    آخ گفتی دکتر واقعا همینطوره....ازدواج و بچه دار شدن...شده خواب و رویا....
  • AlirezA ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    5 2
    شماها فقط دارید خودتون رو گول میزنید !! آخـه شماها کی می خواهید بفهمید که اولا: همجنس باز نـــه همجنس گرا درسته. و دومن: این یک امر طبیعی و ثابت شده هست. مانند: طبیعت. چون بچه که به دنیا میاد از همون زمان تولد معلوم میشه که به جنس مخالف گرایش نداره و به همجنس خودش گرایش داره.
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    0 5
    پناه بر خدا ادم یاد قوم لوط می افته صهیونیزم با شیطان ارتباط داره و رواج این اعمال را شیطان به اونا میگه
  • محمودی ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    1 4
    اقای علیرضا این چیی که شما میگی هیچ پایه علمی نداره همونها که می خوان همجنسبازی به دهن امثال شما بندازن به چند تا دکتر رشوه میدن که اینارو بنویسن یه مقدار جستجو کن و منابع مختلف رو ببین بعد با لحن پروفسورمآبانه بقیه رو مسخره کن
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    1 1
    عزیز من انتظار داری یه همجنسباز ، اسم گروه مخفی ماسونی که تو آمریکا خط میده این قضیه رو بدونه؟ واقعا بعضیا از عقل تعطیلند
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 2
    جواد این کارست زیاد نگاه نمی کنه.
  • ali ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    2 1
    بابا ول کنید ول کنند .حالا این همه جلوشون رو گرفتید چی شده ؟
  • اویس ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 1
    حیف نیست دغدغه هاتون رو با این ادبیلت بیان کنی عزیزم
  • سید110 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 2
    سلام این دست از آدم های بووووق بیمار هستن. راستی برای
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    1 2
    واقعاً مو به تنم سیخ شد. وای بر اینها...
  • حسن ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    1 2
    اتفاقا قابل درمانه، با شکستن حلقه های لذت وبرنامه ریزی مجدد ذهنی با ابزار های مختلفی مثل هیپنوتیزم قابل درمانه.
  • حسن باقری ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    9 5
    آقآی سامان شما خیلی بیجا میفرمایید میگید این کثافت کاری ژنتیکیه؟ مگه زن حضرت لوط همجنس باز نبود پس چرا هیچ کدوم ازدختران لوط اینکارا نبودن؟ در ضمن گیریم که ژنتیک در این ابطه دخیل باشه موجود بودن یک ژن همیشه دلیل بر بیان اون نیست آخه خنگه غالب مغلوبی هم توانی چند ژنی پنترن س و ... چی میشه؟ برو عقلتو آب بکش!!!
  • فرزاد ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    1 2
    الهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر
  • وحید ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    1 3
    این یکی از اهداف صهیونیست است.در پورتکل 24 گانه صهیونیست آمده.باید مردان را به زنان و زنان را به مردان تبدیل شوند...
  • یه دختر ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
    1 1
    همه ی این کارها اتیشش از گور اسرائیلی ها بلد میشه
  • داریوش ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    2 1
    به نظر من تو جامعه خودمون به علت سخت شدن ازدواج وفاصله روابط بین جنس مذکر ومونث این مساله رواج پیدا کرده که خیلی ناگواره
  • حامد سالمی ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    2 1
    اونا هر گند کاری میخواهن بکنند مهم کشور خودمونه که قاطی این کارا نشه
  • سربازه آخرالزمان ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    2 0
    سنقتلکم یاکلاب الصهیون
  • برید بمیرید ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    4 1
    حالم از همتون بهم میخوره.بریدگمشید!!!!
  • ali ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 1
    زمان قوم لوط كه آمريكا و اسرائيل نبودن كه تبليغ همجنس گرايي كنن_ امروز آمريكا و دارودستش واسه ترويج همجنس گرايي كلي خرج كرده شما واسه ازدواج صحيح كه راه مقابله با اين مشكله چه غلطي كرديد ؟ هان ؟ به همجنس گراها گفتيد مشكل عمده شما كم كاري يك سري غده هاي مردانست_ بعد ميگيد اين كار يك گناهه و نابخشودنیه_ من نميدونم _سردرگمم گناه يا بيماري ؟ نياز بايد برآورده بشه عادت بد بايد از بين بره نياز جنسي عادت نيست كه سركوب بشه بايد براورده بشه اگه راه درستش فراهم نشه تا يه مدتي بعد به هر شكلي برآورده ميشه . خدا گفته اگه جوان موقعيت ازدواج رو نداشت عفت كنه عفت يك سال دو سال سه سال پنج سال چند سال ؟ هان ؟ شد چهل سالمون ؟ زمان پيغمبر پسرو پانزده سالگي زن ميدادن _دختر 9 سالگي شوهر الان چي هان ؟ الان چي ميخواد تو آتيش بسوزونتمون خب بسوزونه ما ملك و اونم مملوك درد دارم _درد
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    1 0
    سلام بچها من موافق حرفاتون هستم منتهي بايد بعضي حرفامونو تصحيح كنيم ما كه با كسي دعوا كه نداريم. زبان سرخ سر سبز ميدهد بر باد. آره جونم
  • محمد مقصود اصفیأ ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    1 3
    کثیف ترین موجودات روی زمین همن هم جنس بازان مردار و خداوند لعنت کرده ها هستند خداوند لعنت شان کند
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    1 2
    بادیدن این تصاویروخبرهابهحال زمین خاکی دلم میسوزه وافسوس میخورم که چرادرقدیم بدنیانیومم.وای بحال نسهای بعدازما
  • ی آدم خیر خواه ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    2 0
    ایول تو ای وسط مسطا دیدم یکی کامنت گذاشته تو مسائل علمی چرا کسی کامنت نمیزاره؟ خوب تو ای جور مواقع آدم میگه تو خودتو درس کن بقیه پیش کش در ضمن درست نیس آدم ب ی کشور ب طور کامل لعنت بفرسته خوشتون میاد یکی هم ب ایران لعنت بفرسته؟
  • بهرام نجفقلیزاده ابیبیگلو اردبیل ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    2 2
    از دولت نامشروع صهیونیست بعید نیست
  • ماهان ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
    2 3
    مرگ بر اسراییل فراماسونها و فراعنه ها همه اینکارها و عملهای ناپسند و زشت در اسراییل به خاطر ظهور دجاله آخرالزمانه
  • متینا ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    2 0
    اگ انسان شب مرگشو که تنها توی قبر و با چه شکلی خوابیده هرگز سراغ این مسایل نمیره... همه ی مشکلات جامعه بشری ناشی از بی ایمانیست. خداوند در این دنیا اینها رو رها کرد تا در آخرت بحاسابشون کامل رسیدگی کنه. هرکه از دستور خدا سرپیچی کنه بی شک نابود خواهد شد و نمیتونه فرار کنه. خداوند همه ی ما را هدایت کند...
  • سعید ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    2 4
    شخص هم جنس باز مثل یه معتاده
  • الیاس ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    2 1
    مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلستان؛خاک بر سر همشون.خاک بر سر بعضی از ایرانی ها هم بشه...خدایا بالاخره آخر عاقبت این دنیا چی میشه؛هی...
  • زهرا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    2 4
    ببخشید پس اگه ژنتيكيه چرا نسلشون منقرض نشده؟؟؟
  • کشتی نجات ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    1 4
    سلام به همه جوانان. امریکا هدف اصلی ان این است ما جوانان را به راه بی راه بکشاند تا بر کشور اسلامی ایران تسلط پیدا کنند هوشیار باشید دیری نمی پاید همه همجنس بازان به سزای خود می رسند
  • حسین ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 3
    وای بر این حیوانات؛ واقعا اسم انسان بر روی این ها گذاشتن گناه است . غیرت کجاست، دین کجاست، عقل کجاست، فرهنگ کجاست، این جور افراد کلا در تعطیلات به سر میبرند.
  • جعفر ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    0 2
    با کافران چه کارت گر بت نمی پرستی.وقتی با عشق خدا زندگی کنی اینطور چیزها شنیده نخواهد شد
  • دکتر حاجی آبادی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    9 4
    با سلام به سامان عزیز... پسرم این موضوع ربط اندکی به ژنتیک داره و به علت کم بودن شدت آن قابل کنترل میباشد.پس همجنس بازان دچار پیشروی شده و نیاز به کنترل و درمان دارند...
  • goli ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    2 0
    بسم الله
  • سالار ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    7 0
    خدا شیطان را لعنت کند.وشیطان بزرگ آمریکا واسرائیل
  • وامحمداه ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    2 2
    خدا لعنت کنه این همجنسبازان رو منتظر عذاب الهی باشند
  • آلیس ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    2 0
    بزودی خواهیم شنید آمریکایی ها هم دیگه رو میخورند از اینا هیچی بعید نیست منتظرباشید
  • قادر ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 5
    خطرناک ترین مشکلی که دنیا رو تهدید میکنه همین انگل ها(همجنس گراها یا همجنس بازها) هستندباید اینهارو یا درمان کرد یا مفقود الثر شون کرد تا دنیای زیبای ما رو مسموم نکنند
  • بهروز ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    1 3
    هم جنس بازی یک بیماری محسوب میشه نه جرم
  • شريفه ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    1 2
    يادمان باشد همه مخلوقات روزى به ما سجده کردندو
  • سرکوب ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    2 5
    سلام.‏برادرا‏ ‏و‏ ‏خواهرا‏ ‏من‏ ‏تمام‏ ‏نظرات‏ ‏رو‏ ‏خوندم‏.‏ ‏امیدوار‏م‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏جمع‏ ‏هیچ‏ ‏کدوممون‏ ‏هم‏ ‏جنس‏ ‏گرا‏ ‏نباشیم‏ ‏ولی‏ ‏اینو‏ ‏با‏ ‏قاطعیت‏ ‏هرچه‏ ‏تمام‏ ‏میگم‏ ‏تنها‏ ‏راه‏ ‏جلو‏ ‏گیری‏ ‏از‏ ‏حس‏ ‏فقط‏ ‏خود‏ ‏ادم‏ ‏فقط‏ ‏یک‏ ‏بار‏ ‏کمر‏ ‏همت‏ ‏ببندیم‏ ‏و‏ ‏بگیم‏ ‏ما‏ ‏میتونیم‏..‏ ‏همه‏ ‏بگیم‏ ‏من‏ ‏این‏ ‏غیرت‏ ‏و‏ ‏شرافت‏ ‏رو‏ ‏دار‏م‏ ‏که‏ ‏دیگه‏ ‏سراغ‏ ‏این‏ ‏جور‏ ‏احساسات‏ ‏نامشروع‏ ‏نرم‏ ‏.ودر‏ ‏اخر‏ ‏از‏ ‏تمام‏ ‏دوستان‏ ‏میخوام‏ ‏ورزش‏ ‏رو‏ ‏یک‏ ‏اصل‏ ‏مهم‏ ‏در‏ ‏زندگیشون‏ ‏بدونن‏ ‏.فدای‏ ‏تمومه‏ ‏بچه‏ ‏مسلمونا
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    1 2
    سلام بظرشمافکرمیکنیدهمجنسبازان به خودخودهمجنسبازشدند
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 2
    ببخشید مثبت زدم من مخالفم با شما
  • مژده ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    1 2
    عشق را نادیده نگیر هموطن! گاهی مثل یه سیل ویرانت می کنه همه ی دین و ایمونت رو میریزه سطل زباله هیچ کاری از دستتون برنمیاد به جای فحش کاری بقیه دعا کنید براشون منم التماس دعا دارم.
  • نازي ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    1 3
    واااااااااااي خداي من اينا واقعا مريضن مگه ميشه؟؟؟حتي از تصورش حاله آدم ب هم ميخوره اه اه
  • عقاب ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 2
    پس مردانگی زنده به گور میشه
  • عقاب ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    1 1
    تو هم هواس خودتو داشته باش غربی با دسته گل نیان سراغت خیط شیم خخخخ.
  • عقاب ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 0
    وایسا انتظار بکش ی وقت خسته نشی
  • مصطفى ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    2 2
    کلا دستهاى پشت پرده که کنترل نظام جهان رو ميخواد در دست بگيره فراماسون ها هستند که سردمداران تمامى کشورهاى غربى بخصوص آمريکا همه فراماسون هستند و بصورت هماهنگ کارهاى شنيع رو در جوامع گسترش ميدهند که تنها کوچکترين مثال آن رواج همجنسگرايى است, هدف اين فرقه انجام دادن و جا انداختن عقايد شيطان پرستى بين مردم و بوجود آوردن جامعه سراسرى و يکپارچه بى دين ميباشد که مردم بصورت خواسته يا ناخواسته پيرو شيطان پرستان شده و شرايط حکومت جهانى شيطانى ميسر شود, والاترين هدف فراماسونرى بحکومت رساندن بلند مرتبه ترين مقام فراماسونها يا همان فرعون است که بر تمام کشور ها حکومت کنند
  • فرشید ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    2 1
    مرکز فرماندهیه اینا کجاست
  • فرشید ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    2 0
    عجب
  • امیر ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    3 1
    اسراییل از لانه عنکبوت هم سست تر است انشاالله بعد از از بین بردن تروریست های تکفیری نوبت به از بین بردن رژیم صهیونیستی میرسه قطعا .
  • علی ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    9 2
    خاک بر سر آمریکا کنم کثافتا گند زدن به زندگی خودشون و ما
  • علی ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    6 1
    خاک بر سر آمریکا کنم کثافتا گند زدن به زندگی خودشون و ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس