طي مراسمي با حضور مسئولان ارشد سپاه پاسداران و وزبر فرهنگ و ارشاد اسلامي، برگزيدگان هفتمين همايش انتخاب كتاب سال سپاه و پاسداران اهل قلم معرفي و تجليل شدند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، مراسم اختتاميه هفتمين همايش انتخاب كتاب سال سپاه و پاسداران اهل قلم دقايقي پيش با حضور سيدمحمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، حجت‌الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار جزايري معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، سردار سلامي جانشين فرمانده كل سپاه و سردار محمدعلي آسودي معاون فرهنگي و تبليغات سپاه در سالن مركز فرماندهي سپاه پاسداران برگزار شد.
در اين مراسم كه به همت معاونت فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شد، از آثار برتر پاسداران اهل‌قلم در سال 1389 از ميان 406 عنوان اثر از 221 نويسنده معرفي شدند.



* در گروه «ادبيات و دفاع مقدس»؛ كتاب‌هاي «كاش چشم‌هايش دروغ گفته باشند» نوشته محمد محمود نورآبادي، «غبار عطش» اثر ايوب پرند‌آور و «پوتين‌هاي ساق بلند» به قلم قاسم عباسي را به ترتيب به عنوان رتبه‌هاي اول تا سوم اين گروه معرفي كردند.

* در گروه «اقتصادي و اجتماعي»، كتاب‌هاي «اصول الگوي مصرف اسلامي» نوشته عبدالله حاجي صادقي، «نفوذ اجتماعي» به قلم سام دليري و «جامعه‌شناسي فرهنگي» نوشته علي باقر نصرآبادي، رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند.

* در گروه «فني، مهندسي» در بخش تأليف نيز به ترتيب كتاب‌هاي ‏«نكاتي در خصوص اجراي شمع‌هاي درجاريز» نوشته امير منصور عبداللهي، «موج‌شكن‌هاي توده سنگي» اثر مجتبي قنبريان و «عوامل شيميايي» نوشته حسين فخراييان برتز شناخته شدند.



* در گروه «فني، مهندسي» در بخش ترجمه، «طراحي و مهندسي تونل و شفت در سنگ» نوشته حسين صالح‌زاده، «روشنايي و نورپردازي در معماري» از محمد طلوع و «استاتيك» اثر سعيد محبوب مقدس بودند.

* در گروه «سياسي ـ حقوقي» نيز كتاب‌هاي «دانشنامه صهيونيسم و اسرائيل» نوشته مجيد صفاتاج، «ديپلماسي رژيم حقوقي درياي خزر» اثر اميرعلي رعنايي و «پايگاه دشمن در ركن چهارم» نوشته الماس نصر دهزبري به ترتيب به عنوان برگزيدگان اول تا سوم معرفي شدند.

* در گروه «پزشكي و پيراپزشكي»، در بخش تأليف، كتاب‌هاي "tourism medical information and guideline " نوشته مرتضي ايزدي، «راه تسخير علمي عالم» اثر مصطفي قانعي و «راهنماي پژوهشي دانشگاه» از سيد حسن سعادت را به عنوان رتبه هاي اول تا سوم و در بخش ترجمه، «اصول فيزيولوژي» نوشته سعادت‌الله هادي و «يوگادرماني» از رضا حشمت را به عنوان برگزيدگان اول و دوم معرفي كرد.



* در گروه نظامي امنيتي، كتاب‌هاي «قدرت نرم ـ نبرد نامتقارن» نوشته ناصر شعباني، «اشرافيت اطلاعاتي» از هادي جمشيديان و «پدافند غيرعامل» از سيدجواد هاشمي فشاركي، رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند.

* گروه «فرهنگي، اعتقادي» نيز از كتاب «انسان مطلوب» اثر نويسندگان مركز تحقيقات اسلامي در قم تقدير شد و رتبه‌هاي دوم و سوم اين گروه را به ترتيب، كتاب‌هاي «نظام سياسي اسلام و رهبري ديني در عصر غيبت» از قدرت‌الله بهرامي و «درآمدي بر مديريت فرهنگي» نوشته علي محمد نائيني كسب كردند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس