image_2017-11-01_20-38-17.png

در حال حاضر، نیروهای جبهه مقاومت از محور غربی و جنوبی در حال پیشروی به سمت مرکز و شمال محله الحمیدیه هستند؛ تاکنون حدود 40 درصد این محله از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است.

به گزارش مشرق، عصر امروز، نیروهای جبهه مقاومت عملیات پاکسازی محله های شرقی شهر دیرالزور را علیه عناصر تروریستی داعش ادامه دادند و پس از درگیری های سنگین 4 ساعته توانستند در محورهای مختلف پیشروی کنند.

در جریان عملیات نیروهای سوری و مقاومت، محله «جبیلیه»، منطقه مسکونی «الحزب، باغ ملی، پایانه مسافربری قدیم (گاراژ)، مدرسه شریعت و آموزش» در حد فاصل محله های جبیلیه و حمیدیه و بخش جنوبی محله کوچک «البعاجن» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد.

با پاکسازی های صورت گرفته، تروریست های داعش در محله «الحمیدیه» از  سه محور غربی، شرقی و جنوبی در محاصره قرار گرفتند؛ در جریان عملیات عصر امروز حدود 35 تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

در حال حاضر، نیروهای جبهه مقاومت از محور غربی و جنوبی در حال پیشروی به سمت مرکز و شمال محله الحمیدیه هستند؛ تاکنون حدود 40 درصد این محله از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است.

به گزارش مشرق، محله های «شیخ یاسین، حویجه قاطع، العرضی، عثمانیه و فیلات» همچنان در اشغال گروه تروریستی داعش هستند؛ تاکنون 98 درصد شهر دیرالزور به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    18 1
    داعش برو به زباله دان تاریخ . احسنتکم بر دلاوران و مدافعان حرم . کاش ما هم در این پیروزی ها هر چند اندک سهم داشته باشیم
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 2
    بهترین گزینه الان در محاصره ماندن دیرالزور و عبور به شرق رود فرات بود تا میادین نفتی از دست تروریست های کرد آزاد شود اما پوتین خاین و فرماندهان ترسو مقاومت نگذاشتند
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
      1 0
      صفات خودت و همپالگی هات رو به بقیه نسبت نده! ترسو و خائن تویی و هفکرات و هم قوم هات! بزودی سوریه رو از شر گروهکهای تروریستی مثل YPG هم پاکسازی خواهیم کرد همون طور که داعش رو نابود کردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس