تاجزاده هاشمی

«مصطفی تاجزاده» برای پروژه عبور اصلاح‌طلبان از روحانی در حال تئوریزاسیون است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

خبر کذب یک مقام دولتی درباره پرونده «حصر»

اشرف بروجردی، فعال اصلاح‌طلب و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران که چند ماه قبل توسط حسن روحانی رییس جمهور به این سمت منصوب شد؛ به تازگی در یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا راجع به مسئله حصر گفته است:

«این مباحث خاص است که باید با مذاکره‌ای که آقای روحانی شروع کرده‌اند، به سرانجام برسد. توافقی صورت گرفته که تا پایان سال  ۹۶ دامنه حصر آرام آرام کم و یا برداشته شود.»

او در بخش دیگری از اظهارات خود نیز راجع به ماجرای اعلام برائت اصلاح‌طلبان از آقای روحانی که به تازگی مطرح شده، می‌گوید: رئیس‌جمهور که فرزند پیغمبر نیست. او هم ایراداتی دارد اما این گله مبنی بر این که وی از اصلاح‌طلبی عدول کرده باشد را قبول ندارم؛ روحانی همچنان یک اصلاح‌طلب است [۱]

* اظهارات بروجردی درباره پرونده حصر و اینکه قرار است این قضیه تا پایان سال ۹۶ فیصله یابد، از این جهت قابل توجه است که یک مقام دولتی کاملا بی‌ربط! به موضوع حصر، در لباس یک مقام مطلع ودست اندرکار ظاهر شده و «خبر» از رفع حصر می‌دهد؛ خبری که مسوولان شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه هم تا کنون آن را (رفع حصر) تایید نکرده‌اند. این بی ارتباطی موضوع مورد نظر با مسوولیت خانم بروجردی به حدی است که کاربران در شبکه های اجتماعی نیز با پیام های طنز و کنایه، به آن واکنش نشان داده اند.

اما اصل خبر «فیصله یافتن حصر تا پایان سال ۹۶ » هم با توجه به شواهد موجود و اظهارات مقام‌های مسوول، صحیح به نظر نمی‌رسد.

چه اینکه ماجرای حصر در حدّ رسیدگی شخص رئیس‌جمهور نیست و در حیطه اختیارات شورای عالی امنیت ملی است و از طرفی پر واضح است که مادام که فتنه‌گران از مواضع خود در سال ۸۸ «توبه علنی» نکنند خبری از رفع حصر نخواهد بود.

کذب بودن خبری که بروجردی نقل کرده از این حیث نیز قابل اثبات است که رئیس‌جمهور روحانی حتی در ایام دولت اول خود و زمانی که با اصلاح‌طلبان در ماه عسل به سر می‌برد نیز نتوانست در قبال مسئله حصر کاری از پیش ببرد و علی‌القاعده اکنون که اصلاح‌طلبان حتی آهنگ عبور از آقای روحانی را هم دارند؛ معقول نیست که کسی از تقلّای دوباره آقای روحانی برای حل یک مسئله لاینحل سخن بگوید.

اشاره خانم بروجردی به اصلاح‌طلب بودن رئیس‌جمهور نیز می‌تواند یک نقطه عطف در گیرودار اظهارات این روزهای اصلاح‌طلبان باشد که به منظور «عبور از روحانی» دائماً از این می‌گویند که «روحانی اصلاح‌طلب نیست، خاستگاه اصلاح‌طلبی ندارد و خودش هم هیچگاه نگفته که من یک اصلاح‌طلب هستم.»

خاصّه اینکه از نظر افکار عمومی نه تنها آقای روحانی از اصلاح‌طلبان هم اصلاح‌طلب‌تر است و چپ‌تر عمل کرده بلکه چپ‌ها هم در قبال عملکرد رئیس‌جمهور روحانی مسئولیتی دوچندان دارند و نمی‌توانند از پاسخگویی در قبال آن شانه خالی کنند.

***

کمدی‌الهی تاجزاده برای عبور از روحانی!

مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب و از محکومان فتنه سال ۸۸، به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه اعتماد گفته است: مهم ترین مطالبه ما از روحانی وعده هایی است که به مردم داده است. من در مورد همکاران آقای روحانی سکوت کردم چرا که معتقدم باید دست رییس جمهوری باز باشد تا هر کس را که فکر می کند بهتر می تواند برنامه هایش را عملیاتی کند، برگزیند.

او در ادامه تصریح می‌کند:

«مطالبات اصلاح طلبانه نیز ندارم چون روحانی کف مطالبات ما را می تواند نمایندگی کند، نه سقف آن را اما از یک خواست نمی گذرم و آن وعده‌هایش به مردم است و مردم بر اساس آنها به روحانی رای داده اند. باید دلایل هر کدام را که توان تحقق آن را ندارد به مردم بگوید و بقیه را نیز به منصه ظهور برساند. بنابراین پیشنهاد می کنم همه ما منحصرا از او تحقق این وعده ها را بخواهیم و البته توضیح در مورد هر مطالبه ای که محقق نمی شود.»[۲]

*پیش از این در وبلاگ مشرق اشاره کرده بودیم که آقای تاج‌زاده این روزها در پشت دستگاه ارسال فرکانس «عبور از روحانی» نشسته و به زبان بی‌زبانی در حال تئوریزاسیون این حرکت قبیح از جانب اصلاح‌طلبان است.[۳]

شاهد مثال جدید این تحلیل نیز حرف‌هاییست که از قول تاجزاده و در بالا به آنها اشاره شده است.

فی‌الواقع کیست که نداند وعده‌های دولت اول آقای روحانی نیز محقق نشد و مقولاتی مثل «حل مشکلات در ۱۰۰ روز»، «بهبود رابطه با جهان»، «پردستاوردی برجام»، «عبور از رکود» «فکّ حصر از فتنه‌گران» و «بهبود اقتصاد کلان» هیچیک محقق نشدند.

جالب آنکه درست در عین همین محقق نشدن‌ها بود که اصلاح‌طلبان عنوان کردند در انتخابات جدید و برای دولت دوازدهم نیز از رئیس‌جمهور روحانی و سیاست‌هایش حمایت می‌کنند و صراحتاً تأکید کردند که «ما تضمین روحانی هستیم.»[۴] و روحانی بهتر از ما عمل کرده است.

از طرفی مگر آنها نبودند که بیش از آقای روحانی به مردم وعده دادند و به منتقدان هم تاختند؟! و مگر آنها نبودند که به مردم گفتند هم‌اکنون قیمت‌ها کاهش یافته، درآمدها افزایش می‌یابد، صبح بدون تحریم رسید، باید دست روحانی و ظریف را بوسید و...؟

به این معنی که اتفاقا مخاطب اصلی نمایش تاجزاده؛ شخص خود تاجزاده و دوستان اصلاح‌طلب او هستند که بایستی در پاسخ به چرایی عدم تحقق وعده‌هایشان مسئولیت‌پذیر باشند.

قضیه روشن است... تاجزاده و هم‌پیمانان ستادی او با علم به اینکه می‌دانند و البته می‌دانستند رئیس‌جمهور روحانی کارنامه قابل قبول در زمینه وعده‌هایش ارائه نخواهد کرد - و حجم کثیری از سیاه‌نمایی‌ها درباره اوضاع کشور هم دروغ است- قصد دارند عبور اصلاح‌طلبان از روحانی را به گردن وعده‌های محقق نشده بیاندازند و به مردم اینطور القا کنند که ما به خاطر شما از روحانی گذاشتیم!

تحلیلگران معتقدند صدای این سمفونی در انتخابات مجلس یازدهم در سال ۹۸ و انتخابات ریاست‌جمهوری دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ شنیده خواهد شد...

بدیهیست که نحوه تعامل رسانه‌ها و خواص کشور با پروژه «طلاق سیاسی اصلاح‌طلبان از روحانی» و حقایق آن، عاملی برای افزایش یا کاهش احتمال موفقیت ستاد جریان سیاسی خاص در طراحی این پروژه است.

*** 

قیام «بدحجاب‌ها» و صاحبان «سگ اخلاق» علیه تجاوز به کودکان!

چند ماهیست که برخی اخبار مربوط به کودک‌آزاری و بعضا تجاوز به کودکان توسط رسانه‌های کشور، مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

در این زمینه و بطور خاص ۲ پرونده مربوط به دو کودک قربانی به نام‌های اهورا و آتنا نیز افکار عمومی کشورمان را به شدت جریحه‌دار کرد.

روزنامه دولتی ایران روز چهارشنبه گذشته گزارشی را با عنوان «خاموشی چراغ کودکی با زوزه‌ تندباد محرومیت» منتشر کرد که در آن روایتی از تجاوز یک پدر در حاشیه تهران به دخترانش نقل شده بود.

خبرنگار ایران در بخشی از گزارش خود نوشته است:

«پدر خانواده حتی قرص تقویتی می‌خورد که شب‌ها به بچه‌هایش تعرض کند. بچه‌ها از او می‌ترسیدند و به آدم‌های دیگر راحت اعتماد کردند. ف در ۸ سالگی برای مدتی هر روز به بهانه بستنی و... به کارگاه چوب بری کشیده می‌شد و آنجا مورد تجاوز قرار می‌گرفت. کار به جایی رسید که او به این وضعیت عادت کرد. ۱۰ سالش بیشتر نبود اما حتی بلال فروش و کله‌پز محل نیز به او دست درازی کرده بودند و با دریافت‌های ۲ هزار تومانی و ۵ هزار تومانی، این کار هر روزش شده بود.»[۵]

در لابه‌لای این گزارش‌ها، این اخبار و این اعلام انزجارها اما یک پارادوکس عجیب نیز به چشم می‌خورد و آن اعتراض گسترده افراد و گروهی است که طبیعتا خود بخشی از این مسئله هستند...

*کودک‌آزاری یک رفتار منزجرکننده است که اگرچه نمی‌تواند و نباید که سهم عاملین آنرا در ارتکاب به این جرم بزرگ نادیده گرفت اما عوامل اجتماعی زیادی هم در آن سهیم‌اند.

از دیدگاه اسلام، برخی زمینه‌های سوء اجتماعی همچون بدحجابی، وارد ساختن خبائثی مثل سگ به درون خانه و خانواده و ایجاد حساسیت‌های غلط جنسی در جامعه از جمله عوامل ارتکاب به جنحه و جنایت است.

چه اینکه عقل سلیم نیز این مسئله را تأیید می‌کند که ایجاد زمینه برای «زنای ذهنی» و دور شدن کسانی از زنان و مردان جامعه از رفتارهای عفیفانه، از پاکی زندگی، از خبائث و به طور اخص از مسئله مهم «حجاب» نیز تشدید کننده جرائم در حوزه اخلاق و عفت جامعه است.

در همین راستا باید به این مسئله اشاره کرد که بخشی از ابراز انزجارها و محکوم‌کردن‌های جنایت کودک‌آزاری در رسانه‌ها، از جانب کسانی صورت می‌گیرد که خود یا بدحجاب هستند و یا در ترویج بدحجابی و سبک‌های غلط زندگی نقشی بسزا ایفا می‌کنند.

یک گشت و گذار ساده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تعدادی از کسانی که در انتشار اخبار مربوط به کودک‌آزاری حرارت خاصی از خود نشان می‌دهند و برخی از آنها فعالیت رسانه‌ای هم دارند! کسانی هستند که هیچ تقیّدی به حجاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی ندارند.

بر اساس جستجوی مستند ما، یکی از این افراد که در انتشار اخبار مربوط به تجاوز به کودکان در رسانه‌های رسمی کشور نقش دارد، نه تنها بنا به تعریف اسلامی و عرفی یک بدحجاب محسوب می‌شود بلکه در نوشته‌های وی این کنایه نیز به چشم می‌خورد که تقلا می‌کند ماجرای تجاوز به کودکان به قضیه «سفرهای زیارتی مردم به عتبات عالیات» ربط داده شود.

در صفحه اجتماعی یکی دیگر از این افراد که چندی قبل معترض سهم بدحجاب‌ها در شکل‌گیری جنایت کودک‌آزاری شده بود نیز تصاویر نامناسبی از وی به چشم می‌خورد.

یکی دیگر از این افراد که از قضا مرد هم هست صراحتا در صفحه اجتماعی خود از این نوشته است که مردم به زیارت اربعین نروند تا جلوی تجاوز به کودکان گرفته شود! همین فرد در یکی از مطالب خود نیز عکس سگ خانگی‌اش را منتشر کرده و از این نوشته است که فراق این سگ تا چه اندازه برای او سخت است.

در صفحه یکی دیگر از معترضین تجاوز به کودکان که او هم مرد است تصویر یک نقاشی خارجی از معاشقه یک زن و مرد در خیابان بازنشر شده و او از مردم می‌خواهد که این نقاشی‌ها را ببینند چون حال خوبی دارد!

یک زن که او هم تصاویر بدون حجاب خود را در صفحه مجازی خود قرار داده؛ در اعتراض به مسئله تجاوز، عکسی از جفت‌گیری دو حیوان منتشر کرده و در کپشن آن یک نکته اخلاقی! را در مذمت تجاوز به کودکان بیان کرده است.

مثال جالب‌تر نیز یکی دیگر از همین افراد است که در انتشار اخبار مربوط به کودک‌آزاری اشتیاق زیادی دارد اما نه تنها یک بدحجاب محسوب می‌شود بلکه در صفحه اجتماعی او هم ترویج سگ‌بازی به چشم می‌خورد. او در بالای تصویر یک سگ خانگی از شوخی خود با او و از این نوشته که او «سگ اخلاق» است!
***

ما از بیان این حرف‌ها متأسف و حتی شرمساریم و برای همین از ذکر منبع خودداری کردیم (اگرچه اسناد آن محفوظ است) اما حقیقت این است که اگرچه مسئله کودک‌آزاری همین تعداد اندک آن نیز سخت و سنگین است اما در جامعه ایرانی شیوع ندارد و مادام که همه شعوب و عوامل تأثیرگذار در ماجرای کثیف کودک‌آزاری و چند پرونده محدود آن دیده و از آنها پرهیز نشود؛ فقط باید به برخوردهای قضایی با مجرمین دل بست.

به نظر می‌رسد آنها که در کنایه زدن به نظام اسلامی خود را پرچمدار ماجرای کثیف کودک‌آزاری و تجاوز به کودکان نشان می‌دهند! باید درباره این قضیه تأمل کنند که سهم بدحجابی و سبک غلطی از زندگی که آنها ترویج می‌کنند در این ماجرا چیست؟! و همینطور مثلاً سهم ماجرای "کارناوال رقص زنان" در یکی از شهرها که بعدا شاهد یکی از فجیع‌ترین پرونده‌های تجاوز به کودکان شد...

گفتنیست، برخی از افراد مذکور از خبرنگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب و دولتی می‌باشند که در پر و بال دادن به اخبار مربوط به عمل شنیع تجاوز به کودکان نقش مهمی دارند!

***

1_https://khabarfarsi.com/u/47112107

2_http://www.magiran.com/npview.asp?ID=3659386

3_mshrgh.ir/777533

4_http://www.isna.ir/news/96021206977/

5_http://www.iran-newspaper.com/newspaper/BlockPrint/207190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    66 31
    . مگر بچه دو ساله ای که توسط ناپدریش مورد تعرض جنسی قرار گرفته بود به حجاب بچه مربوط بود ؟ نه عزیزان ربطی به حجاب نداشت . متأسفانه جامعه بدجوری مریض است . یه سوال ساده از تعدادی از خانم های سطح شهرها بپرسید ببینید که چقدر به آنها متلک گفته میشه ، چقدر به آنها تعرض میشه (کلامی - فیزیکی) و جالب اینجاست که حتی برای خانمهای چادری هم این مشکلات پیش آمده . بنابراین باید مشکل ریشه ای حل شود
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      41 31
      افرین مشرق مطلب اخر عالی و منطقی بود جناب ۰۸:۲۷ واقعا متوجه نیستی؟ منظور این است که بی حجابی عامل شعله ور شدن غریزه جنسی است و برای زنان و مردان خطر ایجاد میکند اما وحشتناک این است که نه الزاما برای خود انها بلکه ان فرد مورد ازار قرار گرفته می تواند یک بچه باشد!! ضمنا انتشار اخبار تجاوز به بچه ها باید متوقف شود
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      32 15
      برادر یا خواهر من، مشکل حجاب بچه نبوده بلکه حجاب نوامیس و زنان بازارگرد و کوچه گردمان هست که انسان را بیمار میکنه و همچنین فضای مجازی که براحتی راجع به همه چیز در آن وجود دارد. این مجموعه بی در پیکر فضا را برای اونهایی که زودتر از بقیه بیمار میشوند فراهم میکند تا دست به جنایت بزنند. اگر اقدام نکنیم، خدای نکرده باید منتظر حوادثی از این قبیل در اطراف خودمان باشیم. اول از همه امر به معروف و نهی از منکر
    • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      28 9
      همه اینها از بد حجابی یا بی حجابی و بی حیایی مردم در جامعه ارتباط مستقیم دارد. بچه ای که توسط پدرش تعرض می شود به خاطر صحنه های مستحجن داخل شهر است که پدر مشاهده می کند...
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      22 4
      خانم های چادری خیلی کمتر در این تعرضات قرار می گیرند. از کوزه همان طراود که در اوست!
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      8 3
      یه سوال ازتون دارم.چرا یک صفحه رو اختصاص نمیدید برای پاسحگویی به لجن پراکنی های زم نیوز؟؟ با اینکه از حجم انبوه اکاذیب و شبهات و تحریفات و تقطیعات این نارسانه استکبار معاش مطلعید پس تعلل تون برای چیه؟ چرا باید یک شبه رسانه خیانت کار تفرقه افکن استکباری تا این حد در جذب مخاطب و القای شبهه موفق عمل کنه اما رسانه های انقلابی تا این حد ضعیف؟؟
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
      2 3
      من کاری به زنان بی حجاب ندارم. اما اگه متجاوز با دیدن زنان تحریک میشه ماهواره به کنار اصلا تلوزیون وسینمای خودمون را هم نباید نگاه کنند . اون دوستمون راست میگفت باید کافور ریخت تو آب آشامیدنی این ملت...
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    20 2
    یکیم گفته بود اینا اصلا حصر نیستن و هرکی رو بخوان باهاش دیدار می منن
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 4
    ایول،بی ربطو خوب اومدی.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    25 11
    جان کلام همین بود. مادام که عده‌ای اهل بدحجابی و سگ بازی باشند؛ اوضاع همینست.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    15 4
    اتفاقا حصر برای هر کی نون نداشت برای تاجزاده ها و ... که نیروی دست چندم اصلاحتی ها هم نبودند، آب داشت.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    24 8
    در نجف اشرف در یکی از موکبها با ایرانی آشنا شدم که 35 سال است در انگلیس زندگی میکند و رستوران دار بود و این نکته را بازگو میکرد که ما باید چه مبلغی ماهانه پرداخت کنیم تا بتوانیم فارسی وان و ... را ببینیم. اما خیلی جالب است که در ایران همه اینها رایگان است. طبیعی است که حاصل این هجمه فرهنگی و بی اخلاقی در خانه هایمان و بی توجهی به آثار سوء آن میبایست چنین جنایاتی را به بار بیاورد. ای کاش مدعیان آزادی و ولنگاری میزان دسترسی و ضوابط دسترسی و هزینه دسترسی به همین مقداری که در کشورمان به آن رسیده اند در مقایسه با کشورهایی که آمال و آرزویشان است را نیز بیان میکرند. و این اتفاقات نتیجه نگاه بی شرمانه همین جماعت به ارزش انسان است که انسان را فقط در لذات و شهوات میبینند ولا غیر.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    8 4
    از تاجزاده اصلاح طلب در نمی یاد، خیلی زور بزنند ازش یک ... ای مگر در بیاد
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    34 5
    فیلم قاتل آتنا رو اگر نگاه کنید که ایستاده جلوی مغازه میوه فروشی ، مشاهده می کنید که یکسره داره زنهای بدحجاب رو دید میزنه . این زنهای بدحجاب در بسیاری از این جنایات سهیم هستند هر چند سهم کوچک . جامعه رو جنسی کردند . توی غرب زنهای بدکاره اینقدر آرایش نمی کنند . چه خبره سر پل صراط
  • صادق IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 25
    عجب! پس چرا در بقیه کشورهای مسلمان که حجاب آزاد است، تجاوز به کودکان کم است؟!
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      21 6
      کدوم ...ده ای میگه کمه؟! بیخبری یا خودتو به بیخبری زدی؟
    • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      13 2
      شما آمار گرفتی!!
  • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    14 1
    واقعاً عجیبه چرا بعضی افراد چیزای خیلی ساده رو نمی فهمند؟ وقتی کسی (کسانی)علیه امنیت کشور اقدام کرده موجب اهانت به عاشورا وبه امام حسین(ع) شده انتخابات یک کشور رو زیر سوال برده وهزار ویک اقدام غیر قانونی دیگه مجازاتش اعدامه واگر نظام تخفیف قائل شده وبه حصر بسنده کرده دیگه حالا قرار نیست هر ننه قمری این وسط بخواد نرخ تعیین کنه؟!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    10 0
    در اسلام و منطق روانشناسی اسلامی عرضه ی جنسی باید با ارضا همراه بشه. عرضه مساوی با ارضا. اگر این تعادل هم بخوره مریضی های جنسی باعث مشکلات اجتماعی میشه.اسلام با روابط جنسی ازاد در چارچوب خانواده و اجتماعی اخلاق محور این مسئله رو مدیریت کرده. فروید هم اتفاقا دنبال همین مساله هست ولی برعکس اسلام! او گفته هرجا تحریک شدید باید ارضا بشید! مثل اسلام نگفته عوامل تحریکی جنسی در جامعه کم بشه. در جامعه کنونی ما تحریک هست! ازدواج کم شده و فرهنگ ما اجازه ارضاهای آزاد به شیوه غربی و فرویدی رو نمیده! تعادل تحریک و ارضا شدیدا هم خورده و جامعه دچار مرض جنسی شده که عامل اصلی اون بی قید و بند ها و بد حجاب ها هستند.
    • * IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      9 1
      نیازی به این همه الفاظ نیست. زنان جامعه که بی حجاب هستندو در راس آنها مردان جامعه که این نوع پوشش زنان را می پذیرند همه مسئولندو باید جوابگو باشند که چوب کارهای آنها را کودکان معصوم می خورند. و نیز مسئولین و سیاستمداران جامعه که به ترویج این گناه دامن زده و بنام ازادی (که در فهم بعضی افراد کوته فکر یعنی ازادی جنسی) دست از رسیدگی به اوضاع نابسامان کشور کشیده اند. خدایا به تو پناه میبریم....
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    18 1
    چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریشش بسوزد کودک آزاری بهانه است اینا دارن از راهپیمایی عظیم اربعین آتیش میگیرن! به کوری چشماشون و بر خلاف میل و تلاش های بی ثمرشون هر سال این راهپیمایی با شکوه تر میشه
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    15 2
    اصلاح طلبی گفتمان ورشکسته است
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    0 3
    از نظر سایت مشرق ربطی به ایشنا ندارد
  • امیرهوشنگ نورا IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    5 4
    سلام، آن آقایی که می گوید اثبات می کنم به 90 درصد کودکان کار تجاوز شده است، تنها در صورتی می تواند این مسأله را ثابت کند که خودش آن کارها را کرده باشد. و من ا... توفیق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس