تیتر جهان صنعت

یک روزنامه اصلاح‌طلب به تازگی ادعا کرد سپاه در یمن حضور دارد و بزودی با عربستان درگیر می‌شود. آیا دولت با این روزنامه هم مثل کیهان برخورد خواهد کرد؟

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

مولوی عبدالحمید: زلزله کرمانشاه مؤاخذه الهی بود!

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان و از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور روحانی، اخیراً در یک سخنرانی با اشاره به زلزله تلخ کرمانشاه گفته است: اکثریت دنیا این نوع حوادث را به طبیعت می‌سپارند و گاهی قهر طبیعت می‌نامند و زلزله‌ها را بیشتر به گسل‌ها ربط می‌دهند.

او می‌افزاید: آنها با این کار جرم و تقصیر را از خودشان دفع می‌کنند... آنها از فشار الهی توبه نکردند و این کار آنها سبب فرستاده شدن عذاب سخت‌تر شد و بسیاری را به تباهی رساند. و یا مثلا می‌گویند این آزمایش و امتحان بوده و به زبانشان نمی‌آید که این مؤاخذه الهیست.

این فعال سیاسی و مذهبی در ادامه تأکید می‌کند: عذاب الهی که بیاید دیگر بچه و بزرگ نمی‌شناسد. وقتی عذاب در منطقه‌ای آمد، همه را می‌گیرد.

*البته مولوی عبدالحمید در ادامه، کمک به زلزله زدگان کرمانشاهی را نیز مصداق جهاد دانسته‌اند.

قضاوت درباره این اظهارات را به عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

***

روزنامه اصلاح‌طلب: ایران در یمن حضور دارد و بزودی با عربستان درگیر می‌شود!

روزنامه اصلاح‌طلب جهان صنعت، به تازگی طی گزارشی در صفحه اول خود که با عنوان «اعتراف سردار»! منتشر شد، با اشاره به مصاحبه مطبوعاتی اخیر سردار جعفری، فرماندهی کل سپاه پاسداران نوشت: اگرچه ایران و عربستان هرگز به طور مستقیم در جریان جنگ‌های داخلی یمن با هم درگیر نشده‌اند و با وجود اینکه محمدجواد ظریف نیز در اظهاراتی در تیرماه امسال ابراز امیدواری کرده بود این اتفاق میان این دو کشور نیافتد اما به نظر می‌رسد در آینده شاهد جنگ تمام‌عیار ایران با عربستان در منطقه باشیم. به ویژه آنکه در همین راستا سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرده است که ایران می‌تواند کمک‌های مستشاری و معنوی خود را به یمن و نیروهای حزب‌الله بدهد!

در ادامه این گزارش آمده است: اکنون بحث این مطرح می‌شود که حوثی‌ها که مالکیت یمن را به‌عهده دارند از ایران دعوت کردند و ایران نیز به دعوت آنها در آنجا حضور پیدا کرد!

جهان صنعت در قسمت دیگری از این گزارش هم تأکید می‌کند: «با وجود اینکه ایران تا به حال کمک به مردم یمن را فقط معنوی می‌دانست و تاکید داشت که اهداف ایران سیاسی و نظامی است اما سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پاسداران نشان از حضور رسمی و مستشاری ایران در یمن دارد. این در حالی است که مقامات کشورمان بارها با صدایی رسا اعلام داشتند که یمن به کمک‌های غذایی، دارویی و بشردوستانه نیازمند است و نه کمک‌های تسلیحاتی و نظامی و حالا این تغییر رویکرد نشان از این دارد که موفقیت ایران در سوریه و عراق منجر به ایجاد انگیزه ایران در یمن شده و ممکن است حتی به توسعه اقدامات و حضور گسترده‌اش در یمن دامن بزند تا از این طریق برنامه‌های آل‌سعود را برای درهم شکستن اراده مردم یمن در حمایت از جنبش انصارالله که دارای وجوه ایدئولوژیک مشترک با جمهوری اسلامی ایران است خنثی کنند.»[1]

*این اظهارات غلط در حالی است که دولت و اصلاح‌طلبان طی 5 سال گذشته همواره به کوچکترین موضع انتقادی رسانه‌های اصولگرا پیرامون مباحث مرتبط با دیپلماسی واکنش نشان داده و جمیع مشاکل عالم را به همین مواضع ربط می‌دادند.

جالب آنکه حتی به تازگی روزنامه وزین کیهان هم به همین بهانه توقیف موقت شد.

اما اکنون که یک رسانه اصلاح‌طلب با یک دریافت غلط از سخنان سردار جعفری مدعی حضور نظامی ایران در یمن و جنگ با سعودی‌ها در آینده می‌شود؛ لام تا کام صدایی از دولت و اصلاح‌طلبان در این زمینه شنیده نمی‌شود!

مسئله‌ای که قضاوت‌های آشکاری را پیرامون ستاد مشترک دولت و اصلاح‌طلبان در نزد مردم شکل خواهد داد...

گفتنیست، صحبت‌های اخیر سردار جعفری مبنی بر حمایت ایران از کشورهای متحد خود در حالیست که فرمانده سپاه صرفا سیاست اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران را بیان و البته در همین صحبت‌ها تأکید کرده است که کمک‌های ایران به کشوری مثل یمن در حد کمک‌های معنوی و مستشاری است. (و همه می‌دانند که کمک مستشاری هم لزوما به معنای حضوری فیزیکی عناصر مورد مشورت نیست.)

به نظر می‌رسد ماجرای شیطنت عده‌ای در قضیه کنایه به شهدای مدافع حرم، مخالفت با حمایت ایران اسلامی از سوریه و یا مثلا تأیید ادعاهای عربستان سعودی مبنی بر حضور نظامی ایران در یمن، از فاز اتفاقی و اشتباهات سهوی گذشته و انگیزه‌های دیگری در پشت پرده این رخدادهای به حدّ تواتر رسیده وجود دارد. خاصه آنکه ابراهیم اصغرزاده نیز به تازگی انتقاداتی را متوجه سردار سلیمانی و بیانیه او در زمینه پایان داعش کرد.

***

«اعتراض اصغرزاده به سردار سلیمانی»؛ اطلاعیه می‌دهند و خط و نشان می‌کشند...

ابراهیم اصغرزاده، فعال اصلاح‌طلب و از چهره‌های ستادی این جریان به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه آفتاب یزد صحبت‌هایی را مطرح کرده است که قاعدتا اعتراض به اقدام اخیر سردار سلیمانی مبنی بر صدور بیانیه و اعلام «پایان داعش» تلقی می‌شود.

اصغرزاده گفته است:

«بیشترین دستاورد دولت در عرصه سیاست خارجی است که موقعیت کشور را در منطقه پرتلاطم خاورمیانه بهبود بخشید. اما بلاتکلیفی و تشتت دامن همین سیاست خارجی را گرفته است. گویی کار از دست رئیس‌جمهور و رئیس دستگاه دیپلماسی‌اش خارج شده است و برخی دیگر درباره اوضاع منطقه تصمیم می‌گیرند، اطلاعیه می‌دهند و برای دیگران خط و نشان می‌کشند. کجا در ممالک دموکراتیک و متمدن رسم است که چنین رفتاری خارج از وزارت خارجه انجام بگیرد؟!»

او در ادامه صحبت‌های خود نیز تصریح می‌کند: حالا می‌بینیم در سکوت دولت، نغمه ماجراجویی و تقابل از سوی کسانی که با رأی ملت کنار گذاشته شدند بلندتر از قبل شده است. عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شده تیترهای موشکی می‌زنند و متوجه حساسیت اوضاع نیستند...[2]

*قبل از هرچیز باید اشاره کرد که اصغرزاده در واقع حرف دل ستاد جریان سیاسی خاص را مطرح کرده و از خودش چیزی نگفته است.

چپ‌ها معتقد به «برجام 2» و حل و فصل شدن تمام مشکلات امنیتی منطقه غرب آسیا بوسیله «گفتگو و مذاکره» هستند و همانطور که دکتر ظریف هم چند سال قبل در یک مصاحبه بصورت تلویحی اشاره کرد؛ هیچ اعتقادی به حضور نیروهایی مثل حزب الله در سوریه هم ندارند.[3] (آنها البته درباره بی‌نتیجه بودن مذاکرات و تجربه خسارت محض برجام نیز توضیح خاصی نمی‌دهند!)

اساساً رفتار سرد ستاد مشترک اعتدال و اصلاحات نسبت به فتوحات جبهه مقاومت، شکست داعش و بیانیه اخیر سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نیز ناشی از انگاره‌های فوق‌الذکر است.

اکنون محرز است که اصغرزاده نه در کنایه اعتراضی خود به سردار سلیمانی و نه در انتقاد از توجه رسانه‌ها به دستاوردهای موشکی کشور، نه تنها من‌عندی عمل نکرده بلکه بخشی از ژنتیک خود را ظهور و بروز داده است.

ژنتیکی که از ابتدای آغاز فتنه شام، با حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه و مستضعفان این کشور مخالفت کرد، بعدها حتی در سطوح بالای مقامات دولت فعلی نیز از رزمایش‌های موشکی کشور لب به انتقاد گشود و در مقطعی نیز موجب شد تا علی مطهری، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رزمایش‌های موشکی کشور را «کم‌عقلی» هم خطاب کند.[4]

شایان ذکر است که اگرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست با مجاهدت جوانان و فرماندهان نظامی خود شرّ تکفیری‌های داعش را از سر منطقه غرب آسیا کم کند و محور مقاومت را نیز بیش از پیش تقویت نماید اما این اظهارات و مواضع عجیب، نظیر آنچه که اصغرزاده گفته است به مثابه بذور شومی عمل خواهند کرد که اگر خواص کشور و جوانان و مردم متوجه آنها نباشند، بسا که در آینده از بسترهای شوم تغذیه و زمینه‌های وسیعی از ناامنی و اضمحلال را در پیش پای ایران عزیز پهن کند...

***

1_ http://jahanesanat.ir/?newsid=103889

2_ http://aftabeyazd.ir/?newsid=90841

3_ mshrgh.ir/279918

4_ mshrgh.ir/678446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 212
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 57
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    اصلاح طلبان از تار و مار داعشی ها عصبانی شده اند...
    • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      دليش هم روشنه , چون آبشخور هر دوجماعت از يه جا سرچشمه ميگيره و تغذيه كننده خط فكري و انحرافي هر دو گروه , سرويسهاي اطلاعاتي و جاسوسي و اتاقهاي فكر غربي و صهيونيستي است.
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      یه روزم کشور خودمونو جارو میزنیم ..بزودی
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      این اصغر زاده قبلا هم جوری از اقدامات نمایشی « بابا سلمان» در عربستان در باره زنان ، به وجد امده بود و تعریف می کرد که انگار درباره دموکراتیک ترین حکومت دنیا سخن می گوید..!!!
    • مسعود48 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      اصغرزاده گفته است: "بیشترین دستاورد دولت در عرصه سیاست خارجی است که موقعیت کشور را در منطقه پرتلاطم خاورمیانه بهبود بخشید." .......اين جماعت احمق يا واقعا" نمي فهمند ياخودشون رو به نفهمي و حماقت مي زنند.! اين به اصطلاح آقاي كارشناس ! از چه دستاوردي صحبت ميكنه؟!كدام دستاورد مشعشع ,حاصل رفتار ضعيف و تحقيركننده اين دولت در طول بيش از 4 سال گذشته بوده؟ آيا جز تعطيل كردن صنعت پيشرفته هسته اي و بتن ريختن در رآكتور اراك و بيكار نمودن تعدادزيادي متخصص جوان فعال در اين صنعت ,دستاورد ديگري هم داشته؟ آيا جز باز كردن درهاي كشور به روي واردات بي حد و حصر كالاهاي خارجي از اجناس بنجل و بدردنخور گرفته تا مواد غذائي و كشاورزي و خودرو و صنايع پوشاك و كفش و ....و تعطيلي پي در پي كارخانجات با سابقه بيش از 70-60 سال و بيكار شدن تعداد زيادي كارگر بيچاره ,نتيجه ملموستر و بهتري نصيب ملت ايران كرده؟! آيا جز رونق بخشيدن به اقتصادها وصنايع ورشكسته كشورهاي غربي بخصوص فرانسه دستاورد ديگري هم داشته اند اين حضرات پرمدعاي دروغگوي كلاش غرب محور؟؟؟؟!!!! آيا مجموعه رفتار هاي از سر ذلت و خواري وخفت دستگاه ديپلماستي!!! دولت بي تدبير شيخ حسن ,جز پررو تر شدن دشمنان ريز و درشت از قبيل آمريكا و انگليس و اسرائيل و...نتيجه مهمتري داشته؟ تا جائي كه حتي شيوخ شهوتران شكمباره بي خاصيت و ترسوي حاشيه خليج فارس هم هفت تيركش شده و شروع به جفتك پراني كرده اند!! آيا جز اين گندكاريها دستاورد مشعشع ديگري هم داشته دولت فخيمه شيخ حسن حقوق.........دان ؟؟!! و در آخر خوبه اشاره كنيم كه : اگر هم شاهد اوضاع آرام و امن ايران در منطقه متلاطم غرب آسيا يا همان خاور ميانه غربيها هستيم , اين امنيت و آرامش تنها يك دليل داره وآنهم ايثار و از خود گذشتگي و شجاعت و مردانگي دليرمرداني از سپاه و بسيج و ارتش در مبارزه با عروسكهاي خيمه شب بازي غرب يعني جماعت احمق و وحشي داعشي وهابي مسلك و قدرت مثال زدني فرمانده كم نظير اين وطن دوستان حقيقي در مديريت همزمان جبهه هاي نبرد و عرصه گفتگوهاي ديپلماتيك , وهچنين رشادتها و ازخودگذشتگيهاي جوانان شيعه مظلوم افغاني و پاكستاني و عراقي و سوريست , نه تفكر كدخدامحور حاكم بر دستگاه ديپلماستي و افسران!!! شجاع ديپلمات دولت شيخ حسن .
    • کریم IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      خوب وقتی برادر کسی رو بکشی ، اون برادر دیگه عصبانی میشه ! این طبیعیه
    • میلاد IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      دوست عزیز بهتره بگی آخورشون یکیه.
    • مانی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      نگرانی آقایون زدن ریشه داعشی های وطنی توسط سپاهه که ان شاالله به زودی زود اتفاق خواهد افتاد
    • سیدمرتضی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      اصلاحطلبان اگر عقل میداشتند وضع مملکتمان این نبود. این از گرانی و بی حجابی و فساد و ...
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      138 5
      اقای اصغر زاده: کجا در ممالک دیپلماتیک و متمدن ، رسم است که بعد از شکست در انتخابات ها به بانک و عابربانک حمله کنند و...!!!
    • خخخخخ IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      65 5
      بابا اینو یکی ببنده خخخخخ
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      84 7
      ایشون کی هستند ؟ هر کسی باید اندازه وزنش صحبت کنه و لقمه اندازه دهنش برداره
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      60 7
      افساد طلبان نوکران داخلی آمریکا و اسرائیل از نابودی داعش ناراحتند.
    • ناشناس IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      55 10
      صحبت های اصغرزاده را جدی نگیرید اصلاح طلبان عقلانیت ندارند.
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      60 8
      اصغرزاده بدبخت، برو بمیر داعشی بدون ریش!!
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      57 5
      این اصغرزاده که انگار صغیر فکری هست خبر داره اگر کشور دست این وزارت امورخارجه و ظریف بود دو دستی اون رو تحویل هرکسی که یک عربده می‌کشید می‌دادند؟!
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      10 46
      کجا انتقاد تند کرده!!
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      45 3
      منافق تا ابد نمیتونه چهره خودشو زیر نقاب نگه داره..
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      65 2
      در جنگ 8 ساله بعثیون علیه ما ، عربستان هر چی تونست پول و سلاح و نفرات به صدام داد. حالا چیزی که عوض داره گله نداره ما هم هر چی بتونیم به یمن مظلوم کمک میکنیم
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      2 3
      درد و بلای اصلاح طلبان(محبوبین ملت ایران زمین)بخوره تو سر بدخواهان ملت
    • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      2 0
      فکر میکنم این اصغرزاده در محضر شیطان برا تسخیر لانه جاسوسی دایما استغفار میکنه
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    اگر حرف های عبدالحمید را علم الهدی می زد ماشین تخریب روزنامه های زنجیره ای و بی بی سی چه جیغ هایی می کشیدند..
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      دقیقا. الان معلوم میشه مرجع تقلید افسادیون کیه.
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      84 9
      دقیقا
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    داعشی های شیش تیغه...
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    47 3
    طبیعت اساس و قانون خود را دارد و انسان آگاه زمام دار آن است بله آزمایش الهی برای مومنین و قهر و عذاب برای ناسپاس هاست و دعا باعث دفع بلا می شود اگر خداوند بخواهد و در قرآن می فرمایند اگر انسان تلاش و ممارست در خواسته اش کند اراده ما بر آن است که او را بی نصیب نگذاریم حال در راه ستم باشد یا برپایی دین خدا و حتی دعا حتی اگر به صلاح او نباشد
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    این اصغر زاذه را بفرستید همان ممالک دموکراتیک و متمدن. ما اینجا برجام 2 نمی خواهیم. توی دهن هر مملکت متمدن مثل آمریکا هم می زنیم. آنهایی که خوی جهاد و رزمندگی ندارند و یا از دست داده اند بنشینند تماشا کنند.
  • عباس IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    وقتی حقوقدانان کارشونو بلد نیستند سرهنگها میان کارشونو انجام می دند مگه بده؟
  • محمد صدیق IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    آقای اصغر بیچاره،هر زمان منطق سازگار نبود زور حرف اول را میزند نه بیخیالی،آقای سیاست خاص،همانطور که در این 5 سال هیچ کاری در رابطه با اقتصاد و ما حصل برجام نتونستی انجام بدی از این به بعد هم نمیتونی (جوجه را یه ماه دیر تر هم نمیتونی بشماری
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    خائن .ایران هرجا ضربه خورده از این اصلاح طلب ها بی بصیرت بودا
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    اگرچه اصغرزاده جرأت نکرده اسم حاج قاسم را ببرد اما اعتراض او به بیانیه سردار سلیمانی محرز است. مردم ایران ولی با اصغرزاده هیچ نسبتی ندارند.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      44 4
      نوکران داخلی آمریکا و اسرائیل از نابودی داعش توسط سردار سلیمانی ناراحتند.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    19 81
    چقدر نکته بین و باهوشن این اصلاح طلبا
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      75 4
      اون موقع بعضی ها میرفتن این موجودات باهوش را از قبرس میآوردن!!!!!!!!!!!
    • امیر IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      15 7
      الان میرن از بست نشینان میارن
  • ali IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    اصغر زاده خدای نکرده ایران اگه خلع سلاح موشکی بشه تو مذاکرات کذایی با غرب همون فرداش با زن و بچش با خر و یا قاطر هم شده خودشو میرسونه اونور اب و پناهنده میشه به دامان غرب. پس بهتره خاموش باشه فعلا
    • سیاوش IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      2 27
      تو هم خولی
    • مال باخته تعاونی وحدت نا امید IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      9 0
      سلام آقای اصغر زاده شما مال ما مردم بدبخت مالباخته رو ...و میخواستین اوضا مملکت
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    89 24
    جناب مولوی، زلزله آزمایش بصیرت امثال شماست. تهران زلزله نیومده یعنی ما خیلی پاکیم؟
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      22 37
      حالا چرا از تهران خرج میکنی برادر. خب بگو یه جای دیگه. یعنی فقط تهران ناپاکه؟!
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      50 2
      زلزله تو واشنگتن و تل آویو و ریاض هم نیامده . البته اصل مطلب صحیح است و برخی اتفاقات چوب خداست که صدا ندارد و وقتی خورد دوا ندارد ولی چه کسی واقعا می تواند هدف پروردگار را از اتفاقات بفهمد ؟ خیلی وقت ها خدا به کافرین و ناسپاسان مهلت می دهد تا بیشتر در فساد و تباهی غرق شوند و عذاب بیشتری در آخرت نصیبشان شود . البته چشم مادی همواره دنبال دلیل طبیعی اتفاقات می گردد و این حرف ها برایش خنده دار است .
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      45 6
      هر نوع عادت و رسم زشت و نابهنجاری نخست از تهران آغاز میشه و سپس به شهرستانها میرسه
    • ناشناس IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      2 5
      هر که در این بزم مقرب تر است / جام بلا بیشترش می دهند
  • امير IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    يك سوال از اصغر زاده. چرا از بعد از انقلاب هر كاري كه دست نيروهاي انقلابي مانند سردار سليماني ها بوده حاصلش پيروزي و سر بلندي است حتي سخت ترين مشكلات كشور مانند عملياتهاي بزرگ جنگ (فتح خرمشهر) ، دستاوردهاي هسته اي و علمي و . . . ولي اكثر سالهاي بعد از انقلاب اقتصاد ، سياست و دولت در اختيار افرادي مانند شما و همفكر شما بوده و نتيجه آن به جز شكست و عقب رفت نبوده است.(به اميد نابودي شما و همه همفكرانتان كه به جز خيانت هيچ هنري نداريد)
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      83 5
      عالی بود برادر دستت طلا
  • میثم IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    69 10
    انگار فراموش کردن؛ برای مدعیان همی بس که به لطف خدا زنده هستن و تیر دواعش با از خودگذشتگی جوانان وطن به سر و قلبشان اثابت نکرد و چه خوب گفت که بعضیها انگار بزدل سیاسی اند ترسوها بروید به جهنم اینجا کشور دلیرمردانی است که سایه شوم تکفیر و استکبار را بر سرشان برنمیتابند ولیکن عده ای با بزک کردن و دستکش مخملی را بزور بدست استکبار میکنن تا با داروی جاهلیت مدرن ملت را به خواب ببرند ولیکن تا شهادت و شهید است این تفکر در جهنم و آتش مدعیان اصلاح طلب خواهد سوخت.
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    58 12
    ان شاء الله خدا بیدارشون کنه
    • اميد IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      50 2
      كسي كه خودش رو به خواب زده ، بيدار نميشه !!
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      21 0
      اصلاح طلبان اکثرهم لایعقلون هستند و قابل هدایت نیستن .
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      23 0
      فعلا که یک جناح خاص و نوکران داخلی آمریکا و اسرائیل از نابودی داعش ناراحتند.
  • جاوید IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    65 8
    با سلام و احترام خدمت همه برادران و خواهران عزیز، مهربان و بزرگوارم بر خود و همه دوستانم توصیه میکنم کتاب غرب زدگی را مجدد مرور کنیم. با تشکر
  • جاوید IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    64 7
    ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    92 8
    جناب اصغر زاده اسلام واقعی خون می خوهد شهاد ت می خواهد عافیت طلبی و کت و شلوار پوشیده و عطر و ادکلن چارلی زدن کار شماست و بعدش اظهار نظر کردن و دم از روشنفکری . باور کن اندازه سیاستمداران عرب هم چیزی سرت نمی شه
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    94 11
    اصغرزاده ننگ بر تو و فرقه ضاله اصلاح طلبی هم پالگیات
  • ابول IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    89 19
    امریکا با اون عظمتش و داعش با اون وحشی گری حریف سردارانی مثل سلیمانی نشدند . پادو هایی نظیر اصغر زاده که اصلا عددی نیستند که بخوان حتی اظهار نظر کنند.
    • مندل IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      5 79
      خدا رو شکر عزمت آمریکا رو قبول دارین
    • آنتی مندل IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      53 2
      تو اول برو املای عظمت رو یاد بگیر؛ بعد اظهار فضل کن و پارازیت بنداز، گوگولی مگولی
    • سیاوش IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      5 9
      احسنت استاد املا کاش کمی علم داشتین شما ها
    • امیر IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      سیاوش خان امثال شما اگر علم داشتید، می توانستید مسائل را درست تحلیل کنید، ادای خارجی ها را درآوردن که اسمش علم نیست، علم ادعایی امثال شما چه گلی به سر مملکت زده است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • سربارسازندگی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      حداقل زحمت اصلاح طلبانه به خودت میدادی حالا که از روی دستِ طرف تقلب کردی عظمت را بدرد عزلت دچار نمیکردی شاید هم منظورت همان گوشه عزلت نشینی کدخداست
  • مجتبی US ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    83 17
    چراغ ها رو خاموش کنید چون جواب ابله ها (اصلاحات )خاموشی ایست
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      17 2
      فعلا که نوکران داخلی آمریکا و اسرائیل از نابودی داعش ناراحتند.
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      15 2
      اینها شورشو در آورده اند و دارند جفتک می اندازند
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      کدخدا صفتان را که نوکرسفتان هستند تحویل نگیرید عو عوی ان ها نشانه عجز و ناتوانی است. خونت را کثیف نکن اصغر زاده ها را تحویل نگیر
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    70 17
    از مولوی عزیز انتظار داریم صحبت هایشان را با بصیرت بیشتری بیان کنند.
  • امیر IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    75 21
    بابا این یارو هم اومده اسم خودشو سر زبون ها بندازه بهش محل ندین اینا فکر کردن دولت همه کاره مملکته...مگه سپاه با اجازه شما و تحت فرمان شما رفته که حالا دوست دارید از زبان دولت داعش اعلام شود. برادر اب رو بریز اونجا که میسوزه .کار بزرگی کرده و خیلی دوست داشتید این موفقیت مبتنی بر ایمان به نام شما باشد پس نسوز که شما ذاتا قادر به این چنین کارهایی نیستید.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    121 5
    شیعه هستم و با نظر مولوی عبدالحمید موافق هستم به نظر من باید تا دیر نشده فکری به حال بانک ها و فساد و طلاق و ظلم و ستم و ماهواره و فیلم... و تلگرام های ... کرد
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      17 79
      بیچاره ژاپونیا که هر روز گناه می کنن و هر روز تو کشورشون زلزله می یاد.
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      18 81
      اینجوری باشه چرا فقط کرمانشاه لرزید و تهران نلرزید؟
    • رضا IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      101 0
      دوست عزیز در مورد ژاپن که میگی میدونی سود بانکی در ژاپن زیر 5 درصد اونوقت در کشور ما سود بانکی ...میخوام بگم بانکداری ما باید اسلامی بشه بعد خداییش خودت هم میدونی بعضی ها حجاب شون خیلی ناجور وطبق امار بالاترین میزان مصرف لوازم ارایش مربوط میشه به ایران در مورد اون دوستی هم که گفته چرا زلزله در تهران نیامده شاید یه هشدار جدی از طرف خدا به ما بوده تا دیر نشده به خودمون بیایم که اگه این زلزله در تهران می امد شاید تبدیل میشد به بزرگترین فاجعه قرن
    • شیما IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      95 2
      آقای بهجت هم به صراحت گفتن بلاها از زیاد شدن گناهان نشات می گیره.
    • SE ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      9 1
      ژاپنیها در حد شعور و فهم خودشان آدمهای خوبی هستند. ایرانیها برعکس. هر چه می دانند بد است را عمل می کنند. ضمنا تهرانیها دچار سنت استتدراج شده اند
  • اقایی US ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    با حرف های آقای اصغر زاده موافقم.
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      51 5
      یک سوال. چرا همه ائمه اهلبیت شهید شدند؟ آیا آنها بلد نبودند با مذاکره و تشنج زدایی و کوتاه آمدن جان خود و شیعیان خود را نجات دهند؟ واقعا جای دقت داره.
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      34 2
      با همون محشور بشی
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      22 2
      شما دستاوردی رو که ایشان گفتند اشاره کنید
    • ali IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      18 2
      اشتباهی مثبت دادم
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      20 2
      اگر پرونده سوریه و داعش را به وزارت امور خارجه محول می کردیم حالا با مذاکرات برد برد !!!! سوریه را تحویل کدخدا داده بودند و قلب محور مقاومت را سیمان ریخته بودند و السلام .
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      حاج قاسم سلیمانی محبوب دل ملت عراق و سوریه!
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    73 13
    افساد طلبان دارند تلاش ميكنند در خيانت از يكديگر عقب نمانند. هرروز يك گل به خودي ميزنند
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      19 3
      بهتر است میگفتی: " و هر روز یک خیانت به مردم دارند" نمونه اش همین حمایت از داعشی ها توسط ایشون
  • طاهری IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    میگم این ژاپن هی زلزله میاد به خاطرچیه نگوگنهکار وناپاکن
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      55 1
      دوست عزیز در مورد ژاپن که میگی میدونی سود بانکی در ژاپن زیر 5 درصد اونوقت در کشور ما سود بانکی ...میخوام بگم بانکداری ما باید اسلامی بشه بعد خداییش خودت هم میدونی بعضی ها حجاب شون خیلی ناجور وطبق امار بالاترین میزان مصرف لوازم ارایش مربوط میشه به ایران
  • منا IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    32 8
    ....اینا همشون جاسو هستن و جیره خوار اون وری ها ....خاک بر سر جمهوری اسلامی که اینا رو ازاد گذاشته ،.
    • این وری IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      6 2
      موارد زیاد بود ... منظورتون دقیقا کیا بودن ؟!
    • سیاوش IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      5 6
      خخخخخ تو هم خولی
    • قریشی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      9 4
      قضیه اصل جمهوری اسلامی با اینکه عده ای توی بدنه دولت افرادی ناسالم و نالایق هستند فرق داره ... ضمنا خاک بر سر خودت و اونیکه تربیتت کرده
  • US ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    58 6
    خدایا !!! این ملت بیچاره کی از دست این اصلاح طلبان وطن فروش رهایی می یابد ؟؟؟؟...هروقت دشمنان از این ملت تودهنی میخورند توپ آشوب را به این موجودات داخلی پاس میدهند و اینها شروع به بازی میکنند ....تاریخ بعد از انقلاب را مطالعه بفرمایید خودتان دستگیرتان میشود
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    25 7
    آقای شبنامه صنعت تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • US ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    47 6
    جالبه که این افساد طلبان تا دیروز که فکر میکردند داعش پیروز است اونها را ارتش ازادیبخش میگفتند و به مدافعین حرم کلکسیونی از تهمتها را روانه میکردند حالا که تیر خودشان و اربابانشان به سنگ خورده میخواهند مثل دونکیشوت ابراز و جود کنند
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    40 3
    آقای اصغر زاده تو چرا میترسی آنها که با امثال تو کاری ندارند نکند تو هم ادعای وکالت از طرف مردم برای ترسیدن داری؟
  • AU ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    48 6
    یک مشت بی فایده برای ایران ولی پرفایده برای دشمنان ایران! حججی ها شهید میشوند و این روشنفکر های شکوفه زده در سایه امنیت همان جانفشانی ها در شهر قدم میزنند و عربده کشی هم میکنند!
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    49 5
    انشاءالله ریشه و شر این اصلاح طلبان که سردسته شان خاتمی خائن و حقوق بگیر ...و موسوی و کروبی و امثال اصغرزاده ها هستن از سر این مملکت قطع بشه و کسانی مثل ظریف و روحانی که ادعای تو خالی پیشرفت رو سر میدادند زودتر دوران حکومتشان به پایان برسه
    • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      25 2
      ريشه وشر اين جماعت كنده نخواهد شد مگر اينكه ملت بخواهند.تاوقتي كه ملت اسير تبليغات و شارلاتان بازي حلقه قدرت و ثروت و زر و زور باشن و هر خزعبلاتي كه از ذهن بيمار اينها تراوش كنه بدون چون و چرا قبول كنن و از ريسمان پوسيده اينها كه يك سرش در سرويسهاي جاسوسي و اتاقهاي فكر و توطئه دشمنان اسلام است , آويزان شوند ,بايد شاهد روي كار آمدن آدمهايي به مراتب ضعيفتر و حقيرتر وبي برنامه تر از اينها ,سرنوشت كشور را در دست خواهند گرفت.
  • ایرونی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    39 5
    جناب اصغرزاده! هنوزم برای دیپلماسیتون دیر نشده. گروههای تروریستی دیگه ای مثل جبهه النصره و ... هنوز هستن. شما از طریق دیپلماسی برید و باهاشون صحبت کنین و راضیشون کنید. البته اگه نمی ترسید!!
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      20 3
      نگران نباشید سال 1388 از زندان نامه نوشته و با جبهه النصره ای ها هم پیمان شده اند . برای همین با یک ببخشید این خائنین را بخشیده و آزاد کردند
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      16 3
      خاک بر سر این نوکران داعشی در کشور
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    34 6
    ای خیانتکاررذل
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    37 3
    ملت ما پیرو حسین است و هیچ گاه راضی به سازش نمی شود . سر میدهد اما سر خم نمیکند.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    23 2
    ملت ما پیرو حسین است و هیچ گاه راضی به سازش نمی شود . سر میدهد اما سر خم نمیکند.
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    24 3
    همش حرف وحرف وحرف< کافیست. عمل به وعده ها که اونهم توخالیست
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      16 2
      یکی نیست به ایشون بگه اشتباه گرفتی. برو پیگیر وعده های انتخاباتی پوچ و تو خالی شیخ الرئیست باش که برای فریب دادن مردم داده شده و تا الان فقط با آمار ساختگی دارند مردم را فریب میدهند.
  • بنده خدا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    24 3
    اصغر زاده است بسر مزار برجام بدفرجام گریه کند همه حتی داعشی هاهم به صداقت سخنان سردار سلیمانی ایمان دارند واگر حس حسادت جناب اصغر را بر نشر این دروغها وا داشته بداند هر ان نوری که ایزد برفروزد هر انکس پف کند ریشش(ریشه ا ش )بسوزد.
  • م IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    33 3
    اینان به خیال خودشان 4کلاس تحصیل کردندفهیم شدندغافل ازآن که به.....هرچقدر درس بدهی همان....است
  • ناشناس IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    9 4
    خلائق هر چه لایق... از ماست که بر ماست... می خواستین قدر نعمت الهی رو بدونین تا خدا اون نعمت رو ازتون نگیره... مملکت رو دست نااهلان سپردین، اونوقت چهار قارت و نیمتونم باقیه...
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    35 4
    بی جا کرد اقای اصغر زاده اگر مرد بود سری به جبهه های سوریه می زد و یک شب در کنار مجاهدین به سر می کرد فقط بلده وراجی کند
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    34 2
    اینم (اصغرزاده)حالش خوش نیست بابا / این اقاییون نوک دماغ خودشون هم نمی بینند چه به سیاست و بصیرت
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      19 2
      افساد طلبان نوکر کدخدا گندشو در آورده اند و حالا طلبکار هم هستند. کجاست دستاوردهای خیالی برجام که از آن حمایت میکردید و چرا به فریب دادن مردم در دستاوردهای خیالی برجام اعتراف نمیکنند؟
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      14 2
      چرا ایشون در برابر فساد مالی توسط اصلاح طلبان در صندوق فرهنگیان تا حالا سکوت کرده اند؟ برو اختلاس هم حزبی هایت را ماله کشی کن.
  • شاهد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    22 3
    عسقر ظاده؟؟؟!!!!.امروز 5 آذر روز بسیجه.کسی که ژن بسیجی نداره قاعدتاً عافیت طلب و بزدل هم "البته" میتونه باشه و از ترس جونش باید مجیز سرکردگان غربیش رو هم بگه.
  • بصیر IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    13 2
    این اصلاح طلبان عاشق وطن، هنگامی که دشمن به وطن حمله میکنه کجا هستندکه از وطنشان دفاع کنند، (کسی که فرزندانش در انگلیس و آمریکا و ... مشغول تحصیل هست با انگلیس و آمریکا در می افته) دوباره همان کسانی که کمتر حرف می زنند و و بیشتر عمل میکنند سینه سپر می کنند و از ناموس این مملکت دفاع میکنند.
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    14 2
    اصلاح طلبان از اول انقلاب تا حالا نشان دادن جز خيانت هيچ هنر ديگري ندارن اين حزب و ديگر همفكرانشان بايد از صفحه نظام جمهوري اسلامي حذف بشوند تا كشور پله هاي ترقي و پيشرفت را طي كند
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    20 2
    این آقای به اصطلاح روشنفکر رو لطفا بفرستید با ابوبکر بغدادی مذاکره کنه شاید تونست همه ی مشکلات امنیتی رو حل کنه.والا !!!!!
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      14 2
      ایشون و هم حزبی هاشون فعلا نوکر حلقه بگوش داعشی ها در داخل کشور هستند و با ناز و کرشمه و خنده تحویل دشمن دادن دارند به دشمن خدمت میکنند.
  • قادر IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    21 2
    مشخص هست که داعشی ها از تارومار داعشی ها ناراحت شوند
  • ابرام اصغرزاده IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    16 2
    تو بگو مشكلت كجاست.؟؟؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      10 2
      بیچاره خودش و هم حزبی هاشون دارند از نابودی داعش میسوزند.
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    27 2
    ریشه ی داعشی های وطنی را می خشکانیم!
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      4 2
      ان شاالله
  • رضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    18 2
    آخه چرا این دولت به فکر مردم نیست تو مشهد تمام کارخانه ها تعطیل شده
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      6 1
      اشتباه نکن به فکر مردم هست البته مردم فرانسه و ...
  • ایرانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    21 2
    آخه تو سوریه حقوق نجومی و تسهیلات کلان و زمینه اختلاس نیست و الا این آقایان اصلاح طلب مدافع حرم می شدند و فرصت را به جان برکفان سپاه و بسیج و ...نمی دادند.
  • ایرانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    16 1
    آخه تو سوریه حقوق نجومی و تسهیلات کلان و زمینه اختلاس نیست و الا این آقایان اصلاح طلب مدافع حرم می شدند و فرصت را به جان برکفان سپاه و بسیج و ...نمی دادند.
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      9 1
      از اینکه خودش و هم حزبی های اصلاح طلبشون نتونسته اند صندوق فرهنگیان سوریه را مثل صندوق فرهنگیان کشورمان غارت کنند ناراحت هستند.
  • ایرانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    16 1
    آخه تو سوریه حقوق نجومی و تسهیلات کلان و زمینه اختلاس نیست و الا این آقایان اصلاح طلب مدافع حرم می شدند و فرصت را به جان برکفان سپاه و بسیج و ...نمی دادند.
  • محمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    30 2
    گفتم که این اصلاح طلبان پیرو جدشون ابوسفیان هستن
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      17 1
      متاسفانه دارند نشان میدهند که فعلا که از نابودی قاتل های داعش عصبانی شده اند.
  • محمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    1 5
    نمیری
  • حسین IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    16 1
    عمل کردن به نظرات همفکران اصغرزاده نهایتا باعث تبدیل شدن به محور شرارت axis of evil می شود. ننگ بر وطن فروش
  • یک هموطن مسلمان IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    15 1
    خداوند چشم حسودان از جمله آقای اصغرزاده را کور نماید که ابهت و غیرت و بزرگی سردار خوبمان سردار سلیمانی و رهبر و مقتدایمان را بر نمی تابند. خسته نباشی سردار و خدا قوت..خدا روز به روز بر توفیقتان بیفزاید که مایه مباهاتید..
  • بازنشسته IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    3 33
    ای اقایان دنباله رو که پیامهای توهین امیزتان ثبت می شود اما در انتخابات شکست خورده و شکست می خورید وپیام بنده راجرات ندارند ثبت کنند شما نتیجه جنگها را ببینید چه مصیبت ها ایا شغل شد ایا خانه شد ایا مسکن شد برای اکثر جوانان ایرانی دانشگاه رفته بیکار و مجردوبدون مسکن مشرق اگر وابسته نیستی ثبت کن
    • مانی IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      17 1
      دکتر جان این حرفها رو به آمریکا بگو که بیشترین کشتار انسانها روی کره زمین توسط این کشور انجام شده !!!
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      7 1
      عزیز دل اگر مدافعان حرم نبودند و اگر داعش در عراق و سوریه شکست نمی خورد امروز ما امنیت هم نداشتیم و باید با تکفیری ها در خیابان های تهران و سایر شهرها مبارزه می کردیم قدر امنیت را بدانیم که بزرگترین نعمت است اما حل مشکل اشتغال و مسکن وظیفه دولت است که کوتاهی کرده و کاری برای حل این معضلات نمی کند.
    • پیروز IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      13 2
      توهین یعنی اینکه بری مذاکره بعد هیچکاری برای مملکت نکنی و بعد بیای به منتقدین فحش بدی و دولت قبل دولت قبل کنی و پول بیت المال رو بالا بکشی بازم به همه فحش بدی ،اینا نشد نون وآب ،اینکه توی سوریه یا عراق بجنگیم که الحمدلله هیچکدوم از منتقدین و مخالفین پررو که نه توی جنگ هشت ساله جنگیدند نه حالا ، اینو باید کارشناس نظامی بگه که همه کارشناسای رزم توی ارتش و سپاه تایید کردند که داعش تا ده کیلومتری نه چهل کیلومتری مرز اومده بودو صدای توپ اونا تاصبح نمیگذاشت همین مناطقی که زلزله اومد بخوابند،الان هم خواهیم دید چند وقت دیگه که بساط جبهه النصره هم جمع شد چه کسانی اونجا میخوان برن بازسازی وبرای نوشتن قرارداد ها عکسهاشون رو میگیرن که ما برای شرکتای خصوصی با دیپلماسی کار جور کردیم ، همین الان عردوغان کثیف داره خودش رو به آب و آتیش میزنه که یه مکالمه تلفنی بابشار اسد داشته باشه که بتونه جاپایی توی سوریه برای شرکتهای ترکیه ای و اقتصادیش درست کنه ،بشار اسد حاضرنشده حتی یک کلمه باهاش صحبت کنه ، حالا بعضیها اومدن میگن اینجا نون وآب نداره ، اتفاقا نون و آب هم داره وخواهد داشت ، چون سوریه وعراق ولبنان و یمن وروسیه و سایر کشورهای محور مقاومت میتونند بهترین بازار برای ما باشند منتها خودبخش اقتصادی ما مثل بقیه بخشهای دستگاه دیپلماسی ما فشل وکم کاره و نتونست حتی بازار آماده روسیه رو هم تصاحب کنه و ترکها باز اومدند
    • SE ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      آره. تو راست میگی. اگر همان اول مثل بچه آدم و با زبان خوش اروند را به صدام داده بودیم اصلا جنگ نمی شد!!
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    22 1
    اقای اصغرزاده شما حرف بیخود نزن
  • آریو سوئد IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    15 2
    بدبخت هواداران ساده افسادطلبان که هنوز نمی خواهند قبول کنند که خیلی از این دارودسته فاسد ساز غربیان را میزنند.
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    14 2
    منظورش از جهان متمدن غرب وحشی هست؟! حالا ما نخوایم از غرب تقلید کنیم کی رو باید ببینیم؟
    • امیر IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      4 14
      یعنی شما الان از پیشرفتهای تکنولوژی جهان غرب هیچ استفاده ای نمیکنی؟؟
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      حالا چون غرب ماشین اختراع کرده باید از همجنسبازی شون هم تقلید کنیم؟
  • علی چشمی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    1 23
    اصغرزاده ماه است .سردار هم چشم وچراغ مملکته.درود برهمه خدمتگذارن مملکت
    • رضا شیرین IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      24 1
      من ماهی در جناب اصغر زاده نمی بینم ، ایشون از اول انقلاب تاکنون چه خدمتی به کشور کرده اند؟ ایشون و امثال ایشون با بی بصیرتی سبب انحلال اولین شورای شهر تهران شدند... امثال اصغرزاده و بی بصیرت متأسفانه زیاد هستند ، نون این مملکت رو میخورند و آب به آسیاب دشمن می ریزند..
  • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    14 3
    چرا هیچ کسی اقدامی نمی کند وجلو خزعبلات این اصلاح طلبها را نمیگیره پدر ملت را در آوردند تمام کارخانه ها تعطیلی کردند در این پنج سال بزرگترین اقدامشان برجام که اون هم خسارت محض برای ایران بود است و هیچ دستاورد دیگری نداشته اند فقط همیشه دست پیش را می زنند که پس نیافتند حالا که سپاه موفق شده و تمام قلبهای سالم را به خود جذب کرد ه دوباره اینها مثل زمان انتخابات حمله کرده اند به سپاه و بسیج
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    11 1
    تقصیر ماست که می ریم مدافع حرم می شیم تا امنیت تو این مملکت برقرار باشه اون وقت یک عده حرفهای سرد کننده و ...... می زنند
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    8 2
    انشااله ملت از دست همه شما راحت میشه
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    8 2
    این داعشی های وطنی از زمانی که اعلام شده طومار داعش برچیده شده عزا گرفته اند با ادبیات دموکراسی و واگزاری کار به نهاد غیر دموکراتیک به نقد سردار سلیمانی پرداخته اند بیچاره ها حاضر نشده اند متن را بخوانند و... باندازه ای که داعشی های وطنی نارحت شده اند داعشی های سوریه ناراحت نیستند
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    3 6
    جالبه
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      19 2
      حرف های اصغرزاده مایه تاسف و شرمساریست .
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    16 2
    اصغر زاده ها آنقدر پرو و گستاخ و وابسته به غرب هستند اگر بتوانند برای کشته های داعش و پایان دولت جنایتکار و کثیف و منحرف و آمریکا ساخته داعش اعلام عزا هم میکنند این جماعت خود باخته اند
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    17 2
    غلط اضافی کرده و شلغم خورده ...
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    13 1
    آقای اصغر زاده دولت مورد حمایت شما آبرویی برای نظام باقی نگذاشته که شما یخه چاک میکنید
  • علی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    21 1
    اکثر اصلاح طلبان مثل همین اصغر زاده می ترسند نه بابا نترسید امثال قاسم سلیمانی زیاد در این مملکت داریم
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    12 1
    اصغر زاده اگر میفهمید در سوریه و عراق چه بلایی سر زنها و بچه ها آوردن و این سپهبد حاج قاسم نبود چه بسا به ایران حمله میکردندو حمله میکردنند و آقای اصغر زاده هم به جوار بقیه اصلاح طلبان در خارج از کشور از ترس داعش زندگی میکرد .آقای اصغرزاده اول بفهم چی داری میگی .بعد بگو اگر سپهبد نبود ببین چی میشددددددد.
  • DE ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    6 39
    دمش گرم درست گفته
    • فریمان IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
      0 1
      درست و غلطشو عقل و شعور مردم میگه. طرف خیلی بیسیاستو و آماتوره که چنین گافی داده
  • محمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    31 3
    کارگر ساده ای هستم ، وضعیت مالی خوبی هم ندارم ولی لازم بشه برا ی دینم از خانواده و جانم می گذرم.
  • محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    15 2
    بعضیها قبلشون کشورهایی هست که همجنسباز ی توش قانون باشه.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    17 1
    الله اکبر آنچنان سیلی به گوش استکبار نواختیم که برق آن چشم مزدوران داخلیش را نیز کور کرد خدا قوت سردار سلیمانی. اصغر زاده ها و امثالهم حتی توان درک این واقعیت را ندارند و جز جیبشان و درآمد حاصل از مزدوریشان نمیبینند
  • معین IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    14 1
    اصغر زاده دیر فهمیده شفاکم الله انشاالله
  • Ali IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    14 1
    شما فکر می کنید چه کسی حسین را به قتلگاه فرستاد همین هایی که الان جلو چشم همه مادرهای شهدا دارن خون شهدا رو ندید میگیرن و قلب شون واسه ترامپ و بن سلمان بندری میزنه
  • محمد IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    14 1
    اگر دستاوردهای سلیمانی نبود درمذاکره منطفه ای یا برجام2 چی راباچی می خواستید معامله کنید لابد سیاسیون میخواستند دراین بده بستان قطعه ای ازخاک وطن را معامله کنند
    • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      ایول داداش
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    8 1
    کو علی که اینها را بشناسد و با انها به جنگ بر خیزد خوارجان تا در این مملکت ریشه کن نشوند به خباثت و خیانت خود ادامه می دهند چون نطفه شان الوده است
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    50 1
    اگر لازم باشد با با برادر تان بن سلمان هم می جنگیم آنهایی که تنبانشان را خیسانده اند سریعا ایران را ترک کنند
  • SE ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    47 16
    حرفهای عبدالحمید درز مورد زلزله صحیح است
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      1 0
      مخصوصن برا ما زنده ها که باید کار کنیم تا اونجارو دوباره بسازیم
  • سید مجید IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    14 2
    فکر نمی کنم منفورترین از مجاهدین خلق واصلاح طلبان نظیر داشته باشیم. هر دوشون در یک چیز شباهت بسیار دارند. تزویر و ریا کاری و عوام فریبی مظلوم نمایی و دروغ گویی. ذاتشون کثیفه
    • سربارسازندگی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      اصلا در همزادی و تشابه مجاهدین مثلا خلق با مجاهدین انقلاب یا بهتر بگویم منافقین اولیه و منافقین ثانویه هیچ شک نکن منتها به اقتضایِ زمانه و ترس از امام و مردم همین مجاهدین انقلاب به سرکردگی بهزاد نبوی که در مجلس ششم بعنوان چریک پیر زنجیر پاره کرده بود و نعره میزد میرم با آمریکا مذاکره میکنم و به اجازه کسی هم نیاز ندارم مجبور بودنند نقاب در چهره ناپاک خود کنند و همانند منافقین اولیه که جلوی روحانیت و بچه مسلمونها نماز تاکتیکی میخواندند خود را به دروغ پیروان واقعی خط امام جابزنند که وجه اشتراکشان پس از سالها دروغ ونیرنگ وفریب در ظاهر مبارزه با آمریکا در نهایت انداختن یوغ بردگی کدخدا به گردن بود و چه خیانتی که منافقین قدیم به نسل ما و منافقین جدید به نسل جوانِ پاکِ آرمان خواهِ ظالم ستمِ مظلوم پرور فعلی روا نداشتنند و چه ساده اندیشانی که فریب شعارهای پر طمطراق چپ گونه این جماعتِ جاسوس و وطنفروش خوردنند و با این حماقتها چه خونِ دل خوردهایی را که به مسلخ توهم خود نفرستادنند
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    8 2
    انشا لله که منظورش سردار نیست وگرنه خودم تو دهنش میزنم
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    9 3
    ثروت افسانه ای اصغر از کجا آمده است ؟
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
      1 0
      از خصوصی سازی دوران هاشمی رفسنجانی و خاتمی
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    11 2
    اينا رو كسي تحويل نميگيره فقط يه چيزي ميگن كه ديده بشن و مهم نيس اون چيز چي باشه، كافيه اونارو به صدر اخبار بياره.اگر نه الان مرغ پخته هم اين چيزارو ميفهمه!!
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    1 2
    اقایان
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      0 0
      خدا هدایتت کند اگه قابلیت هدایت داری وگرنه ذلیلت کند کم عقل
  • ناشناس IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    7 1
    وازه جنگ صحیح نیست بلکه واژه مناسب, مقاومت است.جنگ تعمدا" انتخاب وبرطبل آن کوبیده وبه خوردمردم می دهند.همچنانکه واژه مذاکره ,درست نیست بلکه سازش ,مابه ازای آن می باشد و عملا چنین اتفاقی رخ داده است.
  • ناشناس IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    16 3
    اصلاح طلبان نه درد مردم دارند ونه نظام.به جرات وبه حکم تجربه وسوابق آنها عرض می کنم آنها حاضرند برای شفای کسالتشان باترامپ, نتانیاهو , بن سلمان و..... داعش و... امثالهم تخته نرد بازی کنند وباآنها فالوده بخورند.
  • احمد IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    13 2
    زیاد از حرفای این آقا دلخور نشید این همون کسیه که دردوران اصلاحات گفت برعلیه خدا هم میشه تظاهرات کرد حالااعتراض به سردار پرافتخار اسلام که خیلی تعجب نداره!
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    2 2
    خوب کوچک ترین است دیگه
  • حمید ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    7 2
    هر ... یه چیزی گفت شما باید منتشر کنید؟!!!!!!!!!
  • یونس IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    14 2
    الحمد لله توی دولت روحانی هم سازش و هم مقاومت رو تجربه کردیم ... گلابی های سازش رو که معلوم نیست کی داره می چینه ... مقاومت هم که چند کشور و ملت رو رستگار کرد ... ان شاءالله اینها توشه بصیرت 1400 باشه
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 0
    عذاب حتمن واسه اونایی که در زلزله کشته میشن نیست . شاید خیلی هاشون آدمهای خوبی بودن و چون خدا دوستشون داشته برده شون پیش خودش. عذاب واسه ما زنده ها هم هست که باید کلی وقت و زور و پول خرج کنیم تا ویرانی هارو بازسازی کنیم .
  • علی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 0
    اگر از عموم مردم پس از تحولات اخیر سوریه ،عراق و در کل خاورمیانه بپرسید مطمئنا تحلیل بهتری از اصغرزاده به شما ارائه میکنند بنظر من جناب اصغرزاده و همفکران ایشون کووودن سیاسی یا به اصطلاح عقب مانده ذهنی هستند و باید همچین افرادی را از صحنه سیاسی محو کرد تا موجبات جریحه دار شدن احساسات جامعه را فراهم نکنند بودن افرادی مثل اصغرزاده کمک بزرگی به درک عقب ماندگی جامعه ایرانی ست، با داشتن چنین دوستانی ایران بی نیاز از دشمن خارجی ست
  • بهزاد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 0
    این یارو ( اصغرزاده) رو اصلاح طلب ندونین ... اینا معنی اصلاح طلبی رو هم نمیدونن باعث ننگ این جریانن . دهن گشادشون رو هم باز می کنن اراجیف گنده تر از دهنشون میزنن . باید زد دهن و دندوناشون رو خورد کرد ... زنده باد سردار سلیمانی سرباز ولایت , حامی امنیت و اقتدار ایران اسلامی.
  • م-ا-ی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    اصلاح طلبان تماما چشم بر روی جنایت امریکا در سراسر مملکت و جهان می بندند به امیدی که مثل عربستان با کمک امریکا و دلارهای اهدایی در ایران به قدرت برسند نه اسلام دارند و نه درد دین و نه ملت و مصائب ان برایشان مهم است فقط در فکر کسب قدرت به هر قیمت است و از کسانی هم بهره می برند که نه عقل دارند و نه سیاست بلکه فقط بهره بری انی را مد نظر دارند لذا کسی را مثل شاه سلطان حسین اجیر کرده و بعد از مصرق تف می کنند
  • احدی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    مگه اصغر زاده زنده هستش یا از دیار باقی پیغام فرستاده
  • محمدرضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    واقعا برای اصغر زاده متاسفم که قدر نعمت های خدا در روی زمین را نمیداند و نقش اسراییل را در جبهه خودی ایفا میکند . باید سازمانهای نظارتی جلوی این خائنین به وطن را بگیرند و بیشتر آنها را تحت کنترل خود قرار دهند چون کاملا موضع دشمنان را تقویت میکنند
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    دکی جون ادم بیدارو سرزنش نمیکنن ادم خواب رو از خواب بیدار میکنن دمتدگرم سردار دکی حسادت نکن
  • حسین IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    2 0
    توی این سایت باید موافق باشی متاسفم که نظر طرفداراتون رو نشون میدین چون شما جنبه انتقاد ندارید
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    2 1
    زنده باد اصغر زاده
  • ه خ IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    این دیگه عقلش را از دست داده
  • عدالت خواه IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    چرت زیاد میگی
  • علي IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    اصغرزاده در يك دنياي خيالي و بچگانه زندگي ميكند و از واقعيات جهان چيزي درك نميكند به همين دليل هم بازيچه دست بيگانه قرار ميگيرد و به ريش نداشته اش ميخندند، حال اگر همه اصلاح طلبان هم مثل او باشند بدا به حال اصلاح طلبان و اصلاح طلبي
  • ali IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 3
    اصغرزاده هنوزمتوجه نیست که امری که ایشون رو کارشناس یاهرنام دیگری به صفحات روزنامه یافضای مجازی کشانده همان بن مایه ایست که ایشون وخیلی ازافرادمشابه ایشون تحت عنوان دانشجویان پیروخط امام (ره)تکرار میکنم دانشجویان پیروخط امام (ره)دارنداگراین نشان وعنوان رانداشتندقطعاگم نامترازان بودن که اینجوری در اموری که فراترازدرک سیاسی ایشون است ورودکنند
  • تبر IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 4
    مگه بارزانی نامه ی محرنامه به سلیمانی ننوشته بود
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    اصغرزاده و جمیع اصلاح طلبان عزیز : به مسایل کلان که در سطح شما نیست کاری نداشته باشید و برید بز تون رو بچرونید
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    اگر کار منطقه رو دست دستگاه دیپلماسی شما میسپردن الان داشتید از ترس داعش سوراخ موش کرایه میکردید یا در حال سفر به یکی از ممالک مدرن و دیپلماتیک!! بودید!!
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    اگر پرونده سوریه و داعش را به وزارت امور خارجه محول می کردیم حالا با مذاکرات برد برد !!!! سوریه را تحویل کدخدا داده بودند و قلب محور مقاومت را سیمان ریخته بودند
  • سرباز اسلام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 3
    دنیای استکبار و سینه چاکانشان به خوبی پی بردند که نیروهای سپاه اسلام به فرماندهی حضرت آقا؛ دیپلماسی بین الملل دنیای امروز رو دارند اداره میکنند نه دولت ها.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 3
    آیا خائن تر از اصلاح طلبان سراغ دارید اینها سرسپردگی خود را به اربابشان آمریکا و اروپا ثابت کرده اند
  • اشک IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    مرگ بر دشمنان ایران درود بر لشکریان پارس درود بر سپاه و ارتش ایران
  • محمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 2
    ما به سردار سلیمانی افتخار می کنیم اگر نبودفداکاری ایشان ومدافعان مظلوم حرم که جان دادند وقطعه قطعه شدند الان در کوچه وخیابانهای شهر وروستاهای کشور بایستی با آنها بجنگیم وبعضی ها گه الان زبان باز کرده اند وبتبعیت از ازباب خبیثشان انتقاد می کنند آن موقع دنبال لانه موش بودند که خودشان رامخفی کنند . چقدر خباثت وچقدر دنائت ؟! وچقدر رو که زبان باز کنند ؟!!آیا تا بحال یک نفر از این اصلاح طلبها دردفاع از مظلومین واسلام قدمی برداشته بگویند ؟ همیشه نق زده اند ومال این ملت را خورده اند وافعی شده اند 11
  • حسین IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    1 2
    اصغر زاده بی شعور یه بار دیگه پا تو تو بیرجند بزار من میدونم و تو.......
  • فریمان IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    1 2
    عقده های حزبی یا جنجال سالاری. از این دو حالت خارج نیست.
  • جلال IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    2 2
    این اصغر زاده چقد از همه جا بیخبره. اینا توهم میزنن یا عمدا این حرفا رو میگن
  • فرزاد IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    4 2
    علی مطهری عجب نظر فیلسوفانه ای داده. ادم یاد ابو موسی عشعری میفته
  • رضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    3 3
    الهی به نفرین خانواده داغ دیده ها دچار بشی اصغرزاده
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    4 3
    حالا خوبه این دیپلماسی وبرجام هیچ ثمره ای نداشت اگر کمی میوه وگلابی داشت اینا چه می گفتن
  • SE ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    1 2
    حق دارررره بیچاره 5ساله دولت کاری نکرده سردار کلا داعشو بیرون کرد وعده دوماهه داد عمل کردعصبانی شده دیگه
  • امین IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    1 2
    باور کنید اگه دیپلماسی کشور دست امثال این سردار بزرگ بود الان اوضامون خیلی بهتر از حالا بود.
  • US ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    3 3
    ایا روزی میرسه جماعت اشراف و اختلاس گر و راند خوار از این کشور جارو زده بشن
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    4 3
    زیاد به این اصلاح‌طلب‌ها توجه نکنید
  • علی اکبر IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
    0 0
    چون شمشیر مالک ب چند متری خیمه معاویه رسیده ، اینا میخوان دور بر خیمه علی رو شلوغ کنن خدا لعنت کنه منافقین رو خاهش میکنیم دیگه نزارین پیروزیهامون ب شکست تبدیل بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس