غلامرضا انصاری

اصلاح‌طلبان و نوستالژی شعار «مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است»: یک فعال اصلاح طلب گفته است در مقطع کنونی برخورد با دولت، برخورد با نظام است!

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

تاجزاده: سنت الهی باعث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها می‌شود!

«مصطفی تاجزاده»، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه سال 88 در بخشی از یک مصاحبه که نشریه امید جوان آنرا منتشر کرده، گفته است:

با بیشتر شدن مشکلات، بر اساس سنت خداوند امکان راهگشایی‌های بزرگ برای جامعه فراهم می‌شود. یک نمونه ساده این است اگر فضای جامعه این نبود به این راحتی اجازه می‌دانند خانم‌ها به ورزشگاه بروند؟ اما الآن همه می‌گویند مردم مشکلات زیادی دارند و به این موضوعات نپردازید!

او تصریح می‌کند: خیلی از سنت‌های نیک در شرایط سخت گذاشته شده است.

*ما حرف تاجزاده و میزان عقلانیت آنرا به قضاوت مخاطبان محترم وا می‌گذاریم...

جالب آنکه تاجزاده توضیح نمی‌دهد در جامعه‌ای که به قول شخص او یک جامعه لجن است[1] و در حکومتی که مجددا به قول شخص او در همین مصاحبه؛ یک حکومت «آفت‌زده» است؛ چگونه سنت الهی جاری و ساری می‌شود؟

آنهم سنتی آسمانی که می‌خواهد برای ورود بانوان به ورزشگاه‌های غیر استاندارد و ورزشگاه‌هایی که در هر لحظه در آنها امکان درگیری وجود دارد؛ ریل‌گذاری کند!

***

خاتمی به بهشت برود، روحانی به جهنم؟!

«محمدرضا خبّاز»، فعال اصلاح‌طلب و از چپ‌های حاضر در دولت که هم‌اکنون سمت استانداری خراسان شمالی را بر عهده دارد، طی یادداشتی در شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان امروز نوشته است:

«مدیران نالایق باید برکنار شده و حتی به قوه قضائیه معرفی شوند. چون ما با جنگ اقتصادی روبه‌رو هستیم. بنابراین در زمان جنگ، برخوردها نیز باید جنگی باشد. دادگاهها و مدیران باید به صورت جنگی و جهادی عمل کنند.»[2]

*خبّاز و امثال خبّاز بایستی به این سؤال مهم پاسخ بدهند که چرا از ضرورت تنبیه برخی مدیران نالایق دولت فعلی یا همان دولت اصلاح‌طلبان سخن می‌گویند اما در مقابل با دفاع‌های خود، خواستار اعطای مدال و پاداش به خود و لیدرهای اصلاح‌طلبی هستند که همین "مدیران نالایق" [به تعبیر آقای خباز] را بر سر کار آوردند و دو مرتبه از دولت فعلی حمایت کردند؟!

حتما بی‌لیاقتی و کم‌کاری مستوجب مذمت است. اما بیشتر از آن کسانی باید تنبیه و به افکار عمومی معرفی شوند که با حرف‌هایی مثل «تَکرار می‌کنم»، ما فدائیان روحانی هستیم و ما تضمین روحانی هستیم[3]؛ همین مدیران بی‌لیاقت و بی‌توجه به ظرفیت‌های داخلی را بر سر کار آوردند و مشکلات موجود را رقم زدند.

***

برخورد با دولت، برخورد با نظام است!

اصلاح‌طلبان و نوستالژی شعار «مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است»

«غلامرضا انصاری»، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران طی یادداشتی در سایت خبرآنلاین نوشته است:

در مقطع کنونی برخورد با دولت برخورد با نظام است. در وضعیتی که آمریکا جنگ تمام عیار اقتصادی را بر علیه ایران آغاز کرده و کشور مبتلا به بحرانی‌های جدی اقتصادی است، امروز دیگر تبعات برخورد با دولت محدود به آقای روحانی نمی شود و کلیات نظام ضربه می خورد.

او همچنین در این یادداشت تصریح می‌کند که مردم مأیوس و ناامید شده‌اند![4]

*مقدس‌سازی از دولت هرگز و در هیچ مقطعی، کار عاقلانه‌ای نبوده است. کما اینکه هیچکس از ماجرای «مخالف هاشمی، دشمن پیغمبر است» و فرجام آن خاطره خوشی ندارد.

آنچه که حد و میزان برخورد را در هر سطحی تعیین می‌کند قانون است و نه مصلحت و صلاحدید چهره‌های جریان خاص!

و این نکته هم گفتنیست که اگر برخی برخوردها در سطوح انتقادی، در مجلس و در نهادهای نظارتی نبود هم‌اکنون با دولتی مواجه بودیم، که منتقدان را به جهنم فرستاده بود، وزیر کابینه به فرماندار دولت گفته بیشعور و عذرخواهی هم نکرده بود، موشک‌ها به مذاکره گذاشته بود و کشور نیز همچنان معطل «برجام روحانی» بود.

از طرف دیگر، مسئله اصلی در حال حاضر «ضرورت پاسخگویی اصلاح‌طلبان در قبال وضع موجود» است نه مقدس‌سازی از دولت اصلاح‌طلبان برای فرار از پاسخی که همه قشرهای افکار عمومی منتظر آن هستند.

گفتنیست، جریان سیاسی خاص، همواره در مقطع پاسخگویی، خود را در پشت مظاهر نظام پنهان کرده است کما اینکه در مقطعی و برای بررسی صلاحیت‌ها نیز گفته‌هایی از سوی معاریف اصلاح‌طلب منتشر شد مبنی بر اینکه رد صلاحیت‌ ما و برخی اقدامات شورای نگهبان، عکس فرمایشات رهبری و یا مثلا خلاف شرع و قانون است![5]

در قبال برجام نیز بلافاصله پس از محرز شدن شکست «برجام روحانی و اصلاح‌طلبان»، جریان چپ در صدد برآمد که برجام را پروژه رهبری نظام و برآمده از تصمیم معظم‌له معرفی کند!

اقدامی تا آن اندازه عجیب که از سوی ارکانی از ستاد اصلاحات هم پس زده شد و مردم نیز هرگز آنرا نپذیرفتند...[6]

***

1_ mshrgh.ir/891831

2_ http://www.armandaily.ir/fa/print/main/233495

3_ https://www.isna.ir/news/96021206977/

4_ https://www.khabaronline.ir/detail/804965/Politics/parties

5_ mshrgh.ir/895295

6_ mshrgh.ir/687662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    53 7
    حل مشکل کشور فقط با از بین بردن خائنین امکان دارد.
    • مهدی ظ IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      14 14
      چه استدلالی داره این تاجزاده ادم افسوس میخورن این جور ادما مدتها دارن برا زندگی ما تصمیم میگیرن .اخه یعنی تو جو ورزشگاها رو نمیبینی با قمه شمشیر سنگ نارنجک میان بهم رحم نمیکنن فحاشی میکنن بعد خانما برن اونجا چیکار اخه مگه از جونشون سیرن؟تو ناموس خودتو یه مدت بفرس ورزشگاه بعد نظرتو بگو ........
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      8 2
      والا فعلا که در جمهوری اسلامی سنت الهی هم به نفع زنها هست چون خیلی راحت لخت و عور و ساپورت پوش میگردن انگار نه انگار تازگی هم که تو ماشین کشف حجاب کردن ،شغل و کار و ... هم در اولویت هستند ،سرویس مدرسه هم پراید داشته باشن ایراد نداره ولی آقایون حتما باید پژو داشته باشن ،سکه هم شد ۴ میلیون و...حالا میخواین حرف تاجزاده رو قبول بکنید یا نکنید
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      17 20
      تاجزاده خائن فکر می کنه مردم هم مثل اصلاح طلب ها ابله هستند تا با هم دوشی زن و مرد در ورزشگاه اقتصاد از یادشون بره کثافت .
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    29 17
    از نظر اصلاح طلبان مسیر نهایی بشریت تسلیم شدن به شیطان و ازبین رفتن همه نشانه های دیانت در جهان و سکولار شدن همه نظامات بشری است. و البته وقیحانه این نظریه را سنت الهی می نامند چرا که اله برای آنها همان شیطان است و اصلاح طلبان همه بدون استثنا شیطان پرست می باشند. برنامه حضور زنان در ورزشگاههای مردانه هم فقط بخشی از پازل مبارزه با دین و شریعت اسلامی است و آنها تا تبدیل همه مساجد به میکده و ازدواج قوم لوط را برنامه ریزی کرده اند. والا کیست که نداند حصی یک صدم درصد زنان ایران هم دغدغه ای برای حضور در ورزشگاهها و تماشای اندام برهنه مردان نامحرم - که طبق فتوای همه مراجع بر زنان حرام شرعی است- را ندارند و از این گذشته اگر زنان واقعا هدفشان تماشای ورزش باشد به تماشای مسابقات ورزشی بانوان می روند! نه مسابقات مردان! اما چه می شود کرد که دستور از شیطان بزرگ رسیده است که باید همه حرمتها و سدهای اسلام در هم شکسته شود و شیطان بچه های ایرانی چاره ای جز اطاعت از پدر آمریکاییشان ندارند. اما بدانند که دوره هایی آمده که تمام بشریت کافر شده است. اما در همان دورانها خدا یک ابراهیم را فرستاده تا بتها را در هم بشکند.یریدون لیطفئوا نورالله بأفواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون (سوره صف/8)مى خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      13 3
      سقوط تا این اندازه - مشرق این چته سیاسی(تاج زاده پهلوی) را در فتنه 88 در درون منافقان گرفتند و بساط شر او در شهرستان تهران را برچیدند نوشتن چیزی از یک مجرم پسندیده نیست
  • عبدالله IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    28 3
    "تاجزاده: سنت الهی باعث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها می‌شود!" خدای متعال کجا اجازه داده است که زن و مرد نامحرم در ورزشگاه بنشینند و سوت و کف بزنند و زنان به مردان نیمه عریان نگاه کنند؟ یک نشان از قرآن و سنت بیاور! این افترا و تهمت آشکار است و تو انسان نادان باید در آن دنیا جواب پس بدهی.
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      20 19
      تاجزاده چه می داند دین یعنی چه؟ اینها فقط یک شیطان مجسم هستند.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    24 5
    سنّت الهی!!! کارشون به جایی رسیده که دغدغه شان شده حضور زنان در ورزشگاه!مردم زیر فشار اقتصادی ان . اصلا این یارو چی میفهمه سنت الهی یعنی چی.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    25 3
    هردوتاشون برن به جهنم ایشالله
  • محسن121 IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    12 5
    ما هم مانند رهبری عزیزمان در هر حال از دولت حمایت می کنیم ولی انتقادات از عملکرد حق مسلم مردم است.
  • حسن حسینی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    10 6
    یک طبقه ای از جامعه کاملا داره دردورنج میکشه لعنت به کسانی که در انتخابات مردم را گمراه کردند با آمدن قالیباف یک حرکت و مدیریت جدیدی را در ایران می توانستیم شاهد باشیم این جامعه دیگر قابلیت داشتن امید به آینده بهتر را از دست داده فقر زیر پای دلا لان باند بازان حزب بازان وانهاییکه از انسانیت فاصله زیادی دارند به خواهند شد سرمایه دران بی درد مرفه از دور به حال و روز ما فقیران خواهند خنیدید عدالت اقتصادی و اجتماعی نابود میشود زندانها پر از مجرمین بی کار وبی انگیزه نمایندگان مجلس دنبال منافع فردی ومنطقه ای هر کس بتواند سهمش را با زور از نظا م می گیرد کسی یه حرف رهبری گوش نمی دهد ریا وظاهر سازی الگو خواهد شد مگر معجزای به وقوع بپیوندد ندد وگر نه چشم انداز جالبی در افق نمایان نیست امروز عمل صا لح ارزش دارد نه حرف مفت
  • FR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    18 3
    تاجزاده هم مانند دوران جاهليت كليسابهشت فروش شده ولي او جهنم را فقط حراج ميكنه ! مثل اينكه بهشت فقط براي اقازاده هاي فاميلي خودش است ! حرام....
  • سعید IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    23 3
    16سال اقتصاددست اینان بود چه بر سر مردم اوردند
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    25 2
    اصلاح طلب یعنی خائن وطن فروش بی دین
    • سید IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      9 5
      و البته تهوع آور
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      5 1
      کم عقل
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    19 7
    تو مگه خدا رو میشناسی که درباره سنت الهی حرف میزنی ی فتنه گر
  • محمد IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    17 3
    ایشون چی مصرف میکنن که اینن اضافات میفرمان
  • جوادی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    16 6
    آقای تاجزاده یک نمونه از بازماندگان همان جاهلان است که گرچه خود را سید و از نسل معصومین معرفی نموده است اما با این تفکرات بیشتر به جعفر کذاب شبیه است تا امامزادگان با معرفت . یک نکته را به ایشان باید گوشزد کرد که طبق سنت خدواند یگانه و یکتا هر کس با دین خدا بستیزد قطعا جایش جهنم است . ایشان از صبر انقلابی نظام و پیروانش فعلا سوء استفاده کند تا قهر آن را هم بزودی ببیند . الیس الصبح به قریب .
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    7 6
    حرام خواران بیت المال و منفورین مردم در جهنم هستند مثل مشرق
  • سید مجید IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    10 2
    ان شا الله آقا و مولامون زودتر ظهور کنن که دیگه مصلحت سنجی و تقیه ای نباشه تا ما بدونیم و گردن این اصلاح طلبای بیشرف ناجوانمرد و هر ضد انقلاب دیگه ای
  • اصغر IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    15 1
    بدون اینکه قصد توهین داشته باشم، ناگزیرم بگم که اکثریت به اصطلاح اصلاح طلبان ! ، واقعا" احمق و نافهم هستند.
  • احمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    11 2
    ایشان ازعبارت سنت الهی درمورد رفتن بانوان به ورزشگاه استفاده نمود ناخوداگاه یادجمله معروف عمرسعد افتادم که به لشکریان شیطان گفت یا خیل الله ارکبی ای لشکریان خدا سوار اسب هایتان شوید وبه حسین ابن علی ویارانش بتازید البته شباهت زیادی به جمله معروف مردمان خداجوی میر حسین موسوی هم دارد
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    7 0
    طلا شد240هزارتومن علی لعنت الله
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      4 0
      ۴۲۰ تومن
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 0
    بوسه در حیوانات وجود ندارد. آنها که شما میبینی ابزار علاقه فرزند به پدر و مادر است چون دست ندارند و چهارپا هستند با دماغ ابراز احساسات میکنند/ نامه تمام
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    5 1
    با نشر اظهارات سخیف و بی ارزش افراد خائن و بی وطن، بی خود به آنها بها داده و بزرگشان می کنید. طوری که خودشان هم فکر می کنند واقعا تو این مملکت وزنه ای هستند.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    3 1
    انشااله همه مسوولین با هم به درک واصل بشن که زندگی ما رو کردن عاقبت شمر و یزید.
  • هادی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    9 11
    بی شعور ملت دارن ازتورم میمیرند توداری ازورزشگاه ها دم میزنی .بیاد اون حرف بزرگان افتادم که میگفت 10 تافشنگ داری 9 تا شو به مزدوران داخلی بزن یکیشو به دشمن
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    3 0
    سنت طبیعت حاکم بر برخی سیاسیون هم این است که مثل ادمهای مریض یا تب دار یا کسانی که دچار کابوس شده اند یا به کهوکت سن و ضعف در قوای مشاعر دچار شده اند به هذیان گویی میپردازند . در لغت نامه دهخدا امده است : هذیان یعنی : پرت و پلا / چرند و پرند / بی ربط حرف زدن / چرت و پرت گفتن .
  • مجید آقا IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم در کدام سیره از آنچه شما آموخته اید اگر شخص ناقص العقلی یا مغرضی یا دشمنی مدام به تخریب و توهین و تهدید و بیان اباطیل پرداخت ما باید آنرا بازنشر بدهیم؟ در رسانه های ما آنچه دشمنان قسم خورده اسلام و آنچه افراد فریب خورده و غیره بیان می کنند با قوّت و قدرت تمام که خود آنها قادر به آن نیستند تکثیر می شود، این کار چه معنایی دارد؟ یک رقّاصه یا یک مطرب از تروریستها حمایت می کند ما آنرا هزاران برابر می کنیم و در برابر چشمان مردم قرار می دهیم!! شهرداری درست یا نادرست عمدأ یا سهوأ تابلویی را در یک نمایشگاه قرار می دهد که بازدید کنندگان آن معدودند و ما آن را در سطح گسترده به صغیر و کبیر نشان می دهیم!! و الی ما شاء الله از این دست بسیار است، ماجرای این گروه ضدّ دین و ضدّ انقلاب و ضدّ مردم ایران هم که شده است نقل و نبات هر روز، برادران من اینها تنها و تنها به دنبال قدرتند و بس و همین مقدار که سخنانشان و تصاویرشان در رسانه ها منتشر شود بر تکبّرشان افزوده می شود، باید از انتشار این اراجیف جلوگیری کنید شاید، شاید بخودشان بیایند موفق باشید
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 5
    حاکمان ما به جرم بی عرضگی در اداره مملکت همگی به جهنم خواهند رفت .
  • سیداحمدطاهروند IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    6 8
    تاجزاده حالش خوب نیست مستضعف دیروز باسوادامروز ازسنن الهی سخن میگوید اماازنص صریح قرآن میگذرد !
  • سید رضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    6 1
    دیوانه روانی 1!
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    6 6
    تاج زاده برای مردم ایران تبدیل شده به دیتر هالر وردن ( دیدی ) هنرپیشه دلقک آلمانی ، بنابراین قدیمی شده و دلقکها دیگر کاربردی ندارند.
  • SE ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    7 1
    جرم یاران ابلیس در فراهم کردن زمینه بی بند و باری از ابلیس هم بیشتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس