حاجی دلیگانی

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نصیری احمدآبادی با سربرگ مسئولیت خود ضمن ارائه اطلاعاتش به سفارت آمریکا در دوبی درخواست اقامت 5 ساله را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، به موضوعات مطرح شده درباره میثم نصیری احمدآبادی رئیس بخش مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی پرداخت و گفت: احمدآبادی سال گذشته در دوبی درخواست سفر و اقامت در آمریکا را داشته است و فشارهایی را به وزارت خارجه آورد تا از به عنوان کارمند سازمان ملل مشغول به کار شود. 

بیشتر بخوانید:

پرونده عراقچی به دادگاه رفت/صدور کیفرخواست برای شهرام جزایری

"مهدی هاشمی" پروژه فوق سری ساواک بود/ منتظری پدر معنوی واحد نهضت‌های آزادیبخش بود/ از خانه‌های تیمی مهدی هاشمی پودر سرطان‌زا و سلاح کشف شد

چند سوال از محمود واعظی درباره میثم نصیری احمد آبادی

واعظی درخواست ویزای آمریکا توسط احمدآبادی را تایید کرد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه خواهر احمدآبادی در آمریکا زندگی می‌کند، افزود:  وی با سربرگ مسئولیت خود از طریق کانادا مکاتبه و تمام اطلاعات خود را به سفارت آمریکا در دوبی اعلام می‌کند و درخواست اقامت ۵ ساله را مطرح می‌کند.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: در اوج بحث مربوط به FATF در کشور احمدآبادی قصد داشته در قالب گردشگر از کشور برود که تاکنون میسر نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • US ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    29 3
    سرزمین آروزهای اثر ایرانیان آمریکاست.
  • حسن IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    65 4
    اصطلاح طلب دروغ بزرگیه که اکثر خائنین در کشور بر روی خودشان گذاشتن. بدترین، دروغگوترین، نامردترین قشر در عرصه فعلی سیاست ایران همین ها هستن. خدا لعنت کنه اونهایی که با این عناوین مزورانه ملت را فریب دادن و زمام امور را در دست گرفتن. بیچاره اون نوجوان و جوانی که فریب دروغ های اینها را خورده و فکر میکنه قراره اصلاح طلب ها وضع رو بهتر کنن.
    • df IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
      3 38
      باشه..کارنامه محمود جون که یادتونه....بعدشم چرا جوش اوردی؟شماها هم امتحانتون رو پس دادین...
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
      4 18
      فعلا که قوه قضائیه دست اندرکاران دولت بهار رو به جرم جاسوسی و ارتباط با سفارت انگلیس انداخته زندان.حالا اینکه یک دلواپس بیاد در لباس نماینده مجلس یه حرفی بزنه اصلا مهم نیست.
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
      3 3
      کارنامه محمود هیچ مشکلی نداشت ... حد اقل شرف داشت فکر محرومین بود و خائن به مملکت نبود اون وضعیت اقتصادی آخر دولتش هم کار خود شما اصلاح طلب های نفوضی بود تا دولتی مثل اون تکرار نشه
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    37 2
    اون وقت تو مراحل گزینش و استخدام میپرسن که فامیل خارج کشور دارید این آقا چطور جذب شد؟ بگردید ببینید بابا یا پدرزنش این شخص کیه شاید آتشمون فروکش کنه.
  • مرتضیsk IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    29 2
    چرا هرچی دولت تدبیران جاروب میکنی ازش جاسوس و خائن در میاد
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
      3 19
      فقط یک موردشو نام میبری که اثبات شده باشه؟
    • عباس IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
      2 3
      جاسوس در محیط زیست جاسوس در تیم مذاکره هسته ای که محکوم شد به زندان
    • دربدر CA ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
      6 1
      بله آقای دری اصفهانی مشاور رئیس بانک مرکزی و عضو هیئت مذاکره کننده هسته ای که الان در حال تحمل کیفر هستند. همینطور آقای مشکور کارشناس بخش امور بین الملل برجام، و همینطور سیروس ناصری. رجوع شود به اظهارات عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس. بازم بگم؟
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    26 1
    ايران شده بهشت مافياي ثروت و قدرت و شده جهنم برأي مردم عادي
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    34 0
    چه کسي اين وطن فروشان را به کار ميگيرد بايد خود خائن و کسي که استخدامش کرده و همچنين فردي که اين جاسوس را توصيه کرده به دليل خيانت به امنيت ملي محاکمه شوند بايد دادستاني کل کشور محکم حق مردم را بگيرد
  • 0 IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    11 0
    اصلاح‌طلب ها با معیشت مردم
  • علی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    1 9
    تو نمی خواهی؟
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
      0 0
      ضریب هوشیت چنده عزیزم ......بدون پول و سرمایه بری اونجا که چه غلطی کنی ....توالت بشوری....******* ...تحقیر سیستماتیک بشی....اینای که میرن و خوشبخت میشن سرمایشون راهم می برن(برای همین دزدی می کنن)....البته بعضی ها هم سرمایشون معنوی است مثل این بابا ....سوراخ و سنبه های نظام را خوب می شناسه ...میشه یه مشاور برای جانی بولتن(کجا را تحریم کن)....البته یک سوال اساسی از شما ایرانی ها باید پرسید .....شما ایرانی ها مگه چه گلی به سر قهرمانان واقعیتون زدید که یارو بخواد قهرمان باشه نه خائن......
  • سوخته IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    11 0
    قابل توجه دولت بی تدبیر که شیطان را کد خدا می داند
  • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    15 1
    علی برکت الله
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    14 0
    دولت امید و مفسد طلبان یقه چاک آمریکایی سرشون رو بالا بگیرند چرا هر چی غرب زده و خائن و مفسده خودشون رو تو این دار و دسته جا کردند . این بابا هنوز هم ریاست بخش مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی رو بر عهده داره . خدا بخیر کنه ، حتما باید ضربه جبران ناپذیر وارد کنه تا مسئولین مربوطه از خواب غفلت بیدار شوند .
  • حسین PL ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    22 0
    غرب پرستی و خیانت مگه چه شکلی باید باشه ؟ مرحله اول : در یافت ویزای طولانی مدت از بزرگترین دشمن ایران که آمریکاست. مرحله دوم: سفر به آمریکا و اقامت. مرحله سوم: مذاکذه برای اقامت دائم در قبال ارائه اسناد محرمانه ایران و..... این چند بار باید اتفاق بیفته ؟ کیا در فرودکاهها هستند که تمام چکهای امنیتی را میتونن دور بزنن و افرادی مثل خاوری و کاوه مدنی و مدیر فلان موسسه مالی و... رد میکنند ؟
  • عباس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    13 2
    حالابگومرگ برامریکا
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
      0 0
      نمی خواد الکی بپری وسط؛ امثال شماها که عمرا بگید بعد اینها هم که همیشه خدا همین بودن و هستند؛ اصلاحطلبای ..... مرگ بر آمریکا رو کی میگه! مثلا روحانی یا دار و دسته خاتمی که میگن امضای کری تضمین است؟! دولت تدبیر و امید و لیست امیدتون که کشته مرده آمریکان و خواهند بود! موقع بزن و برقصتون تو پیروزی انتخاباتی روحانی که سنگ تموم گذاشتید! خودتون گفتید 4 درصدی هستید! حالا انتظار دارید 4 درصدی به فکر بقیه باشه؟ باشه به همین خیال باش! این مسئولای فعلی دار و دسته اصلاحاتی ها هستند! حالا اینا بیان بگن مرگ آمریکا! اینها همیشه خدا میگن جانم فدای USA ! جمع کنید این بازیها رو میخواید آدمهایی که سرسوزنی به این چیزها اعتقاد ندارند رو بچسپونید به اصل شما این چیزاها رو توخیالات خودتون پرورش می دید و همیشه دوست دارید اینجوری باشه ولی تو مرگ بر آمریکاش مطمین باش که اصلاح طلبا صد و هشتاد درجه با خود خودت تو اینکه کارت درسته آمریکا موافقن، اینها هم مثل امثال خودت هستند ولی تو سطح حکومتی و جنابعالی تو سطح کف جامعه!
  • ادم IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    11 3
    خدا به داد ایران برسد به تنها چیزی که فکر نمیکنند ایران است یک سری که جنگ زرگری با اسراییل راه انداختند برای ماندنشان یک سری که میزنند باسه روسها یک سری هم میزنند برای امریکاییها از ما که گذشت دلم باسه شهدا ایران میسوزه باسه اونایی که روانی و شیمیایی شدند و تو مراکز خاصی از امها نگهداری میشه جوانهایی که اعدام شدنند حالمو بد میکنه دل تنگ میشم
    • بوشناس IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
      7 2
      این مشکلات از دل صندوق رای میآید برون . انتخابات مجلس نزدیک است ،
  • بازنشسته دوران دفاع مقدس US ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    7 0
    متاسفانه زندگی مردم را کسانی میدزدند که خودشان بعد دنبال دزد میگردند .عجیب است کسانیکه بدون وضو و بدون گذشتن از روی پرچم آمریکا کار خود را شروع نمی کنند یه جوری دلبستگی شدید و ضعف درونی عمیق به آمریکا دارند.تا وضعیت این قوم منافق روشن نشود.بحث شفاف سازی و خدمت آنان بمردم مشکوک است .البته ترامپ هم عین اینگونه مسئولان ما منافق و دروغگو ست .چون اگر یه ذره صداقت تو وجود این نامرد بود.بجای تحریم و فشار بر ملت بی گناه ایرانی آقازادگان دزد و رانت خوار را از آمریکا بیرون میکرد.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    9 0
    طفلک دلش واسه خواهرش تنگ شده.. می خواسته پنج سال بره پیشش... ما هم که دلمون واسه خواهر مون تنگ میشه چهار پنج سال پیشش می مونیم
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    7 0
    متاسفانه وجدان خوابیده اجرای قانون بنظرم برای طبقه محروم می باشد هرفردی سرمایه و نفوذ دارد راحت قانون را دور می زند ؟
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    8 0
    آقا این بابا درخواست داده ولی ظریف دااااارد!!!!!
  • AE ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    9 3
    مرگ بر آمریکایی های داخل ...
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    5 0
    مشرق برای ویزا باید کجا بریم ؟!
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
      2 0
      برا مشرقی ها هم بگیر.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    0 1
    ما میگیم مرگ بر آمریکا، ولی شما رندوم از خیابون 20 نفر رو انتخاب کن آمار بگیر ببین اینا اگر شرایط براشون مهیا بود دوست داشتن مهاجرت کنن به آمریکا یا نه؟ خودت که داری این متن رو میخونی اگر بهت بگن بیا آمریکا تحصیل کن نمیری؟! خداوکیلی
  • US ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    2 1
    اصلاحطلبی، واژه کذب و دروغیه برای این قوم. اینها در واقع رفورمیست هستن رفرورمیستها بدنبال تغییر شرایط فعلی به نفع خود میباشند این معنی واژه رفورم هست. یعنی دوباره تشکیل دادن، یا دوباره تدوین کردن یا دوباره شکل دادن چیزی جدای ماهیت فعلی. اما اصلاح طلبی، به معنی تغییر مثبت در راستای وضعیت کنونی، یعنی اگر خط مشی کنونی، دارای ایرادیست، آنرا اصلاح کرد نه اینکه ویران و دگرگون کرد. یعنی مثلا اگر رانتخواری هست، جلوی آن گرفته شود، اگر سوء استفاده از قدرت و پست و ... هست جلوی آن گرفته شود و برادر کسی بدون کنکور دکترای فلان جا یا اعتبار ارزی بدون مجوز نداشته باشد.... نه اینکه مشروب خواری و فاحشگی و اعتیاد آزاد شود، نه اینکه حقوق از جیب ملت گرفت و به بیگانگان خدمت کرد، نه اینکه صنایع نظامی و فضایی... کشور رو بخاطر اقامت در غرب و 2500 گرین کارت برای دوستان و آشنایان تعطیل کرد، نه اینکه دروغ و دغل بافت و اطلاعات محرمانه کشور را بنام مبارزه با پولشویی به بیگانگان داد تا ویزای فلان جا یا سمتی در سازمان ملل گرفت ...
  • CA ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    0 0
    این نماینده بیسواد اصولاً نمیدونه که چیزی به نام درخواست ویزای پنج ساله وجود ندارد و شما صرفا تقاضای ویزای مسافرتی میکنید و آنها هستند که تصمیم میگیرند با این درخواست موافقت بکنند یا خیر و درصورت موافقت برای چه طول مدتی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس