کد خبر 979857
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

با توجه به پیشرفت های انجام شده در محصولات دیجیتال و امکانات ارتباط جمعی، دسترسی به اطلاعات با توجه به استفاده از این محصولات برای انسان روز به روز راحت و آسان می شود. به طور که این محصولات جای مهمی را در زندگی انسان به خود اختصاص داده اند و به هیچ نحوی نبود ان ابزارات هوشمند در زندگی قابل جایگزین نمی باشد. یکی از این نوع محصولات که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و موارد مهم از زندگی آنها را تحت شعاع قرار داده است،  تلفن های همراه می باشد که سیر تحول این محصول با توجه به نیاز و علایق کاربران و مشتریان موجب شده است که بین شرکت های موفق و برند این حوزه رقابتی بسیار شدیدی ایجاد شود. همان طور که گفته شد امروزه به همراه داشتن موبایل، به جزء لاینفک زندگی ما تبدیل شده است. از این رو  دلایل ایجاد مواردی که سلامت تلفن همراه شما را تهدید کند اعم خرابی، شکستگی و ... کم نیست و بسیار طبیعی می باشد. بدین جهت موارد بسیاری در روز برای این منظور به دنبال یافتن مراکز تعمیر تلفن همراه می باشند تا مشکل خود را رفع نمایند.

اما نکته ای مهم در این مورد را می توان با توجه به نیاز زندگی بشر به این وسیله سرعت عمل در انجام کار های مربوط به تعمیر تلفن همراه دانست، چرا که به همراه نداشتن آن حتی برای مدتی کوتاه نیز می تواند بسیار با اهمیت باشد.

روشی کم هزینه، سریع و قابل اعتماد برای تعویض تاچ ال سی دی گوشی:

ماکروتل، پیشگام تعویض تاچ و ال سی دی با کمترین هزینه:

یکی از مهم ترین قطعات و اجزای تلفن همراه را می توان تاچ و ال سی دی  آن دانشت. چرا که اگر در عملکرد تاچ و ال سی دی به دلیل شکستگی ناشی از ضربه و ... اختلالی بوجود بیاید، این امر از کار افتادگی کامل تلفن همراه و در اصل توقف در امور زندگی را موجب می شود. در این شرایط است که کاربران به دنبال یافتن مراکز تعمیراتی مطمئن می باشند که با صرف کمترین زمان و با ارائه بهترین کیفیت و البته قیمت مناسب، تعمیر تلفن همراهشان را انجام دهد و در کوتاه ترین زمان ممکن تلفن همراه خود را تحویل بگیرند.

از این رو ماکروتل این ادعا را دارد که در جهت ایجاد تسهیلات برای کاربران برای یافتن مراکز مطمئن و متخصص تعمیرات موبایل،  با توجه به داشتن کادری متخصص و مجرب و محیطی بسیار پیشرفته و به روز از نظر داشتن تجهیزات تعمیر تلفن همراه، سفارشات مشتریان محترم را با دقت و سرعت در کمترین زمان و کیفیتی مطلوب انجام داده و به دست مشتریان محترم برساند. شما مشتری عزیز می توانید با مراجعه به سایت شرکت ماکروتل درخواست و سفارش تعویض تاچ و ال سی دی خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن تلفن همراه خود را تحویل بگیر

قبل از استعلام قیمت تاچ و ال سی دی با مشاورین تعمیرات موبایل صحبت کنید و یا از مقاله تعویض تاچ ال سی دی گوشی و نکاتی که قبل از تعویض باید بدانید دیدن کنید. ( قیمت تاچ ال سی دی در فروشگاه ماکروتل به همراه هزینه تعویض در کنار هر محصول قرار گرفته و بدلیل حساس بودن این قطعه امکان ارسال آن به شهرستان ها وجود ندارد)

برای اطلاعات دقیق تر در زمینه تعمیرات موبایل و تعویض قطعات اصل موبایل در تهران میتوانید به وبسایت ماکروتل مراجعه کرده و بعد از تماس با کارشناسان تعمیرات، دستگاه خود را برای تعمیر به مرکز تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران ارسال کنید.

البته شما کاربران و مشتریان محترم می توانید در صورت نیاز برای اقدامات حضوری نیز به نشانی:  

تهران - بلوار کشاورز جنب خیابان نادری جنب بانک کشاورزی پلاک 170 واحد 1 در ساعت کاری: 30;9 صبح الی 19 پنج شنبه 30;9 صبح الی 18 به شرکت ماکروتل تشریف بیاورید.

**محتوای تبلیغاتی 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس